Muusikoiden.net
09.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp Ltd EX-360
1
Jape69
19.02.2011 20:32:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokemuksia? Hankinta listalla itsellä on. Olisi mukava tietää kepin plussia ja miinuksia kaulapainoisuus? Kaikkea kyseisestä kepistä.

Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
jokerboy
24.02.2011 10:25:54

Jape69: Kokemuksia? Hankinta listalla itsellä on. Olisi mukava tietää kepin plussia ja miinuksia kaulapainoisuus? Kaikkea kyseisestä kepistä.

Itse taisin kyseistä keppiä tässä taannoin syksyllä testata Musamaailmassa kun olin keppiä vaihtamassa. Petyin suuresti kun kaula sukelsi eikä se meinannut asettua hyvään asentoon ei sitten ollenkaan. (Toki leveä nahkahihna korjaisi kaulapainoisuutta, tiedän!) Mikeistä tms. elektroniikasta en osaa sen kummemmin mitään sanoa, varmaan aika ltd perusmättöä tuossakin ne mikit, emg 81/60 näyttäisi olevan.

Ja ei, en ostanut kyseistä kitaraa.

1010011010
Christeraser
24.02.2011 10:31:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus aikoinaan omistin tuon EX102sen, samaa kaulapainoisuutta kuin noissa kaikissa EX malleissa jotain olen jälkeenpäinkin kokeillut. Kaulapainoisuutta saa kyllä 'korjattua' leveällä nahkahihnalla, mutta itse siirsein bodyn perässä olevaan hihna tappia ylöspäin -> parempi balanssi.

Mikäli tuo silmääsi miellyttää niin ihan OK kitara on. Kaula ei ole ohkaisimmasta päästä muttei mikään liian paksukaan, suhtkoht kapea kylläkin (42mm satula).
Jape69
24.02.2011 16:08:45

Kiitoksia, osaisiko kukaan valaista kitaran saundista vähän?

Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
Christeraser
24.02.2011 16:34:13

Riippuu vahvistimestasi
Dropped C
24.02.2011 17:29:11

Outoo että toi sukeltelee. Kun G:n "alkuperäinen" näkemys ei todellakaan sukella. Ei mulla muuta.

Christeraser
24.02.2011 18:27:43

Ainoa yhteneväisyys Gibsonin Exploreriin (jos sitä G:llä tarkoitit) on sakaroiden määrä. EX-body on muotoilunsa lisäksi myös huomattavasti pienempi.
Jape69
25.02.2011 18:08:26

Saundilla tarkotin materiaalien vaikutusta sointiin, kuten varmasti useat tietävät että eri materiaalit soivat erilailla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti