Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: duncan liberator helppoutta mikkien vaihtoon
1 2
fox
21.02.2011 13:14:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: Jätetty vain puolitiehen, eikö sen liittimen olisi voinut integroida tuon "mikkimodulin" reunaan ja varustaa sitten vaikkapa juuri riviliittimellä johon mikin johdot ruuvataan jolloin ei tarvitsisi edes liitintä irrottaa/kiinnittää erikseen vaan mikki vaihtuisi todellakin "plug and play" tyyliin? :)
 
PTG:ssa oli juurkin tuolla tavalla, tyyliin "paristoneppari".
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Tuomoo
21.02.2011 14:45:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ainakin kierrän kaukaa tuon "keksinnön". Omasta mielestä se idea mikkien vaihtoon on nimenomaan se kolvaaminen ja äheltäminen, ei niinkään se, että voi joka toinen päivä vaihtaa niitä mikkejä ja kokeilla toisenlaisia, jos ei ensimmäisen päivän testien perusteella miellytäkään. Mutta ehkä tuosta jollekin hyötyä on.
 
"mönnönnön plöy tsuba enker öm öm abba zaba zum stjörbas" -Heimo Vesa >< (((((*>
novo
22.02.2011 01:19:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Itse ainakin kierrän kaukaa tuon "keksinnön". Omasta mielestä se idea mikkien vaihtoon on nimenomaan se kolvaaminen ja äheltäminen, ei niinkään se, että voi joka toinen päivä vaihtaa niitä mikkejä ja kokeilla toisenlaisia, jos ei ensimmäisen päivän testien perusteella miellytäkään. Mutta ehkä tuosta jollekin hyötyä on.
 
Sulla on sit vissiin aika vähän mitään hirveen tärkeetä tekemistä, kun tärkeintä on äheltää eikä vaihtaa mikkiä siksi, että tietää saisko kitaran soundaamaan miellyttävämmältä =)
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Spike
22.02.2011 02:22:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Itse ainakin kierrän kaukaa tuon "keksinnön". Omasta mielestä se idea mikkien vaihtoon on nimenomaan se kolvaaminen ja äheltäminen, ei niinkään se, että voi joka toinen päivä vaihtaa niitä mikkejä ja kokeilla toisenlaisia, jos ei ensimmäisen päivän testien perusteella miellytäkään. Mutta ehkä tuosta jollekin hyötyä on.
 
Mä ainakin mieluummin soitan kuin kolvaan, joten siitä mistä aita on matalin vaan, enkä edes häpeä. Nytkin ois tossa pariki keppii, joita vois vähän viritellä. Neljästä humpparista olis varaa valita, mutta ei ole ollut inspistä kolvisessioihin.
 
Tuomoo
22.02.2011 14:44:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Sulla on sit vissiin aika vähän mitään hirveen tärkeetä tekemistä, kun tärkeintä on äheltää eikä vaihtaa mikkiä siksi, että tietää saisko kitaran soundaamaan miellyttävämmältä =)
 
Ehkä, mutta mä tykkään myös leikkiä erilaisilla kytkennöillä. Kaikenlaisia vipstaakeja pitää aina kokeilla kun mikkejä vaihtaa, ja ne eivät välttämättä tuollaisella systeemillä onnistuisi.
 
"mönnönnön plöy tsuba enker öm öm abba zaba zum stjörbas" -Heimo Vesa >< (((((*>
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «