Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tee se itse kitarat // rakentaminen
1
Zacharry
06.02.2011 13:29:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olen keltanokka kitaran kokoamisessa, enkä oikeen tiedä vielä mitään niiden kokoamisesta.
Olen katsonut thomannista mm. tälläistä http://www.thomann.de/fi/tenayo_sg_style_kit_12_string.htm
Siis onko jollain kokemuksia noista thomannin paketeista? Tuleeko kaikki mukana ja onko kaikki rakennettavissa? Hinta ei näytä paljon painavan muutenkaan, eli ei ole niin vakavaa ainakaan lompakon puolesta. Toinen, missä hyvät ohjeet tai infot kitaran rakentamiseen? Onko kirjoja tai riittääkö netti? Aion myös todennäköisesti maalata kepin, eli ilomielin otan vinkit vastaan siitäkin. Kiitos jo etukäteen vastaajille.

vvaltsu
06.02.2011 13:33:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla on tuo soitinrakennus-osasto näitä varten, sieltä saa varmasti paremmin vastauksia.

Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur | I feel like a king, when I swing my thing -Günther
s151669
06.02.2011 13:50:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattanee katsoa myös kimppatilaushuoneen Sunsmile-kirppis.

Antikitarasankari
Rg505bk
07.02.2011 22:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhden straton rakentelin viimekesänä osista. Kyllä sille loppujen lopuksi tuli hintaa tuplasti sen mitä tuosta pyydetään. Enkä nyt kuitenkaan mitään hirveen kalliita osia käyttänyt.

Tolla hinnalla mitä tuosta setistä pyydetään osat tuskin ovat kovin kummoisia, mutta pääseehän tolla alkuun ja jos puutavara on kunnossa niin muuthan voi sitten tarvittaeessa uusia.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti