Muusikoiden.net
06.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: line6 spider 212 hieman rikki
1
santa
02.02.2011 17:48:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmönen on ollut kotikäytössä ja siihen on ilmaantunut sellainen vika että soittaessa se nostaa automaattisesti volumea ja tonea ja ikään kuin jossain vaiheessa "poksahtaa" ja palautuu takaisin oikealle tasolle. Sitten kun kopauttaa nyrkillä koteloon niin se häviää mut vika palaa aikanaan takaisin. Missä mahtaa olla vika? eri kitaroilla olen kokeillut ja ikään kuin aktiivimikillä olevaa ei ihan niin herkästi lähde volat nousemaan.

Tawsky
02.02.2011 17:52:51 (muokattu 02.02.2011 17:53:18)

Tähän kohtaan sopisi oikein mainiosti asettaa line6-merkkiä mollaava ja putkipelin ylivertaisuutta korostava kommentti joka ei oikeasti vastaa ketjun aloittajan viestiin millään tavalla.

Vladi
02.02.2011 17:53:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Tähän kohtaan sopisi oikein mainiosti asettaa line6-merkkiä mollaava ja putkipelin ylivertaisuutta korostava kommentti joka ei oikeasti vastaa ketjun aloittajan viestiin millään tavalla.

Niin ja tämä viesti auttoikin paljon?

Aloittajalle: Onko kyseessä siis ihan transistoripeli vai noita Spider Valve-comboja?
Tawsky
02.02.2011 18:12:42

Vladi: Niin ja tämä viesti auttoikin paljon?

En yrittänyt auttaa vaan hoidin alta pois sen mikä täällä olisi ennemmin tai myöhemmin alkanut.

santa
02.02.2011 19:03:31

Eli kyseessä itseasiassa 210 malli. tässä tietoja vehkeestä.
http://line6.com/spiderii/210.html
Minä olen ollut vallan tyytyväinen kyseiseen laitteeseen. En ole tarvinnut erillisiä pedaaleita. Tässä on minulle ollut efektejä enemmän kuin tarpeeksi. Tänään kokeilin appiukon fenderin vahvistinta jossa oli minusta aivan surkeat soundit. Samankokoinen oli fyysisesti. Mallista en tiedä. Tämä on riittänyt minulle vallan hyvin. Mutta palataampa asiaan.

Vladi
02.02.2011 19:09:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

santa: Eli kyseessä itseasiassa 210 malli. tässä tietoja vehkeestä.
http://line6.com/spiderii/210.html
Minä olen ollut vallan tyytyväinen kyseiseen laitteeseen. En ole tarvinnut erillisiä pedaaleita. Tässä on minulle ollut efektejä enemmän kuin tarpeeksi. Tänään kokeilin appiukon fenderin vahvistinta jossa oli minusta aivan surkeat soundit. Samankokoinen oli fyysisesti. Mallista en tiedä. Tämä on riittänyt minulle vallan hyvin. Mutta palataampa asiaan.

Ok, eli se on tuota vanhempaa Spider II-sarjaa. Muistaakseni näissä on ollut enemmänkin kyseistä vikaa, ainakin samantapaisia ketjuja on ollut useampi tässä puolen vuoden sisään. Ilmeisesti vikaa on ainakin potikoissa.

Korjaus voi olla aika hankalaa, koska tuo on aikamoinen piirilevykone. Ja takuuta sulla ei taida tuossa enää olla, kun on II-sarjaa ja nyt ollaan menossa jo IV:ssä. Taitaa olla ainut vaihtoehto kiikuttaa tuo korjaajalle ja kysäistä, osaako hän tehdä laitteelle mitään.

Tämä siis minun näkemys asiasta, viisaammat korjatkoon.
santa
04.02.2011 12:42:06

Ongelma korjailtu. Annoin kaverille joka kolvaili vanhoja juotoksia uusiksi. Muutamia juotos häntiä oli ja mahdollisia kylmäjuotoksia. Toistaiseksi ei ole temppuillut. Illalla annetaa kännissä kunnollla hudaa ämyrille. =)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti