Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ehx holy grail plus
1
pennimikko
01.02.2011 13:52:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua kiinnostais toi kyseinen spedu. Vanhemmassa mallissa oli kuitenkin huonoa ns. volumedrop, kun sen laittoi päälle. Onko kokemuksia tosta plussasta? Vieläkö sama "tauti vaivaa"

htomperi
01.02.2011 21:04:01

pennimikko: Mua kiinnostais toi kyseinen spedu. Vanhemmassa mallissa oli kuitenkin huonoa ns. volumedrop, kun sen laittoi päälle. Onko kokemuksia tosta plussasta? Vieläkö sama "tauti vaivaa"

mulla on ollut tuo + versio. Siinä on maukkaan hyvä ja 3D reverb maltillisilla asetuksilla. Mutta muistaakseni kun kääntää reverbiä yli klo 12, volan putoaminen häiritsee. Muuten asiallinen ja halpa.

pennimikko
02.02.2011 11:54:24

Niin.. Se vanhaki oli kyllä hyvä soundinen ja halpakin se on mut jos sama homma vaivaa niin onko tietoa voiko sitä modata paremmaksi.

sickboy
02.02.2011 14:27:20 (muokattu 02.02.2011 14:28:23)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös noissa ole ideana, että kääntäessä klo 12 yli, rupeaa kuiva signaali putoamaan. Potikan ollessa tapissaan, ei kuivaa signaalia tule laisinkaan.

Eli mun käsittääkseni se toimii niin kuin pitääkin. Mulla on Nano-malli, joka saundaa yhtä hyvältä ja vie vähemmän tilaa. Youtubesta löytyy jotain vertailuja perusmallin ja Nanon väliltä. En mä ole siinä ainakaan mitään volapudotusta huomannut...käytän sitä siis max. klo 10-asennossa.

htomperi
02.02.2011 15:54:32

sickboy: Eikös noissa ole ideana, että kääntäessä klo 12 yli, rupeaa kuiva signaali putoamaan. Potikan ollessa tapissaan, ei kuivaa signaalia tule laisinkaan.

Eli mun käsittääkseni se toimii niin kuin pitääkin.

Juur noin se toimii. Mutta kyllä ne volat vaan tippuu. Ainakin näin sen ymmärrän, jos skitta kuulostaa paljon hiljaisemmalta reverbin ollessa + klo 12 kuin siinä klo 10 asennossa.

Grugi
02.02.2011 16:54:48 (muokattu 02.02.2011 16:55:08)

Pitää sanoa kyllä että en ole minäkään tuon volumen pudotusta havainnut tuossa klo.7-12 tietämillä siitä kun mennään yli niin alkaa aavistuksen hiipumaan mutta sitten on jo kaikua niin saatanasti. Erittäin laadukas ja hyvä reverbbi kyllä sanokoot muut mitä tahtoo . :D

Niin siis itellä tuon vanhempi Holy Grail.

SDMF
htomperi
02.02.2011 19:38:56 (muokattu 02.02.2011 19:41:25)

Grugi: Pitää sanoa kyllä että en ole minäkään tuon volumen pudotusta havainnut tuossa klo.7-12 tietämillä siitä kun mennään yli niin alkaa aavistuksen hiipumaan mutta sitten on jo kaikua niin saatanasti. Erittäin laadukas ja hyvä reverbbi kyllä sanokoot muut mitä tahtoo . :D

Niin siis itellä tuon vanhempi Holy Grail.

Jep.

Olen kyllä samaa mieltä siinä mielessä, että maltillisilla asetuksilla en ole parempaa pedaalikaikua vielä kokeillut. Holy Grail on analogisemman (mitä ikinä tämä tarkoittaakaan) ja lämpöisemmän kuuloinen kuin esimerkiksi Boss frv-1, joka laudassa nyt on kiinni.

v...ddu! Pitäisköhän hakea takaisin tuo Pyhä Graali?!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti