Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: BKP mikit
1
ReBeat
31.12.2010 21:45:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon vähän katsellut että noita kehutaan aika paljon. Ja mallejakin löytyy muutamia. Onko jotain syitä miksi BKP:ltä ei löytyisi parhaita mikkejä joka lähtöön ja mikä voi olla sellainen tilanne? Eikö noi ole kaikessa vakuuttavat?

teukka
31.12.2010 22:08:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laatukamaa on ja valinnanvaraa löytyy laidasta laitaan mikä sitten soveltuu kellekin parhaiten.

Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
TTV
31.12.2010 22:21:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Oon vähän katsellut että noita kehutaan aika paljon. Ja mallejakin löytyy muutamia. Onko jotain syitä miksi BKP:ltä ei löytyisi parhaita mikkejä joka lähtöön ja mikä voi olla sellainen tilanne? Eikö noi ole kaikessa vakuuttavat?

Mihin suuntaan haet vakuutusta? Jos ne kerran on parhaat, niin mitä sitten? BKP:sta on itellä pelkkää hyvää sanottavaa, paitsi ettei ne tee ohkaisesta kitarasaundista paksua, jos kitaran puut ei anna tukea. Hyviä mikkejä tekevät, pääsääntöisesti parempia kuin monet "yleiset tehdasvalmisteiset", tosin Seymour Duncan JB on aivan sairaan hyvä yleismikki mihin vaan :-)

"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
harjuvuori
01.01.2011 13:07:21

huippumuusikko Juzzic käyttää sheptoneja, ne ovat ainoat oikeat mikit kuulemma.

McNulty
01.01.2011 14:24:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Oon vähän katsellut että noita kehutaan aika paljon. Ja mallejakin löytyy muutamia. Onko jotain syitä miksi BKP:ltä ei löytyisi parhaita mikkejä joka lähtöön ja mikä voi olla sellainen tilanne? Eikö noi ole kaikessa vakuuttavat?

Niin... makuasioita ovat. Miulla on muutamaa kitaraa lukuunottamatta kaikissa muissa BKP:t. Niistä löytyi minua miellyttävä soundi kertaheitolla. Ei ne loppupeleissä ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan "laatuvalmistajat". Hyviä mikkejä on paljon, kuka mistäkin sen oman suosikkinsa löytää...

Sen vain sanon, notta BKP:n Tim Millsin kanssa asiointi, jutustelu yms. on sujunut viimeisen parin vuoden aikana varsin hienosti. Viimeksi sieltä tuli miun tulevaan '62 Stratocaster-replikaan vanhennetut '62 Custom Straton mikkisetti. Vastaavaa palvelua en ole muilta valmistajilta saanut...

functioning like the scissors, cut the tall ones!
Antti1
01.01.2011 14:57:11

McNulty: Ei ne loppupeleissä ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan "laatuvalmistajat". Hyviä mikkejä on paljon, kuka mistäkin sen oman suosikkinsa löytää...

Näinpä näin. Siksi mua ihmetyttääkin, että miten jengi löytää nämä paljon vaikka SD:n ja DiMarzion mikkejä paremmiksi automaattisesti. Kun ei varmasti ole. Soundi on ehkä erilainen, kuten vähän missä tahansa palikassa, mutta varsinaiseen parempaan laatuun en usko hetkeäkään. On kyllä tälläkin hetkellä BKP:n mikkejä kiinni kitaroissa, mutta on myös Duncania, DiMarziota ja paria muuta merkkiä.

BKP:n hyväksi puoleksi laskettakoon asiantunteva ja toimiva asiakaspalvelu. Sieltä saa myös vähän customoituja tuotteita, joka on suuremmilla lafkoilla hiukan hankalampaa.

PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti