Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss me-25
1
Kipi
28.12.2010 21:49:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia ko. vekottimesta? Ensimmäisen multiefektin hankintaa suunnittelen ja toi olisi hintansa puolesta melko passeli.. Toinen mitä oon kanssa harkinnut on vox tonelab st.. Oikein näistä mitään tiiä. Bossin pedaaleista jonkun verran kokemusta, niin toi me-25 vetää sinänsä hiukan enemmän puoleensa..

Ei jazz musiikki ole kuollut, se vain haisee omituiselta
Alluxzi
28.12.2010 22:17:27

Kokemusta on sen verran, että minäkin ostin tuo bossin itselleni ensimmäiseksi multipedaaliksi ja en ole pettynyt. Se on helppokäyttöinen kun lopulta oivalsi miten se toimii.. ;) Monipuolinenkin on, kun löytyy pienestä loopperista lähtien.
Itse hommasin sen lähinnä efektien takia ja ei nyt kovin pahaa sanottavaa ole. :)

Kipi
10.02.2011 13:34:39

Tulipa tuo nyt sitten hankittua.. Näin lyhyellä testaamisella vaikuttaa ihan asiapeliltä tuo.. Perustoiminnnot on melko helposti omaksuttavissa ja, joskin oman haasteensa antaa se, että kyseessä on eka multiefekti, jonka omistan.. Varsinkin mallinnettuja säröjä on kyllä ihan kivasti.. Hintaansa nähden hyvä ostos mun mielestä

"Ei jazz musiikki ole kuollut, se vain haisee omituiselta" -Frank Zappa-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti