Muusikoiden.net
04.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Empress super delay vs. Eventide timefactor
1
nallehusky
14.12.2010 18:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa delay-pedaalia ja olen rajannut nyt vaihtoehdot näihin ylläolevaan kahteen. Ihmiset, joilla on kokemusta kyseisistä pedaaleista: Kumpaa suosittelette? Hinta on molemmissa purkeissa suunnilleen sama, joten soundi ja laitteen helppo käytettävyys ratkaisee.

0101978
14.12.2010 22:02:34

Jos et tarvi midiä niin suosittelen Empressiä. Molemmat löytyy itseltäni ja Empress soundaa itselleni paljon paremmalta ja on omalla tavallaan jopa monipuolisempi.
Makuasioita kuitenkin.

Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
nallehusky
15.12.2010 16:31:51

0101978 begin_of_the_skype_highlighting______________0101978______end_of_the_skype_highlighting: Jos et tarvi midiä niin suosittelen Empressiä. Molemmat löytyy itseltäni ja Empress soundaa itselleni paljon paremmalta ja on omalla tavallaan jopa monipuolisempi.
Makuasioita kuitenkin.

Ok. kiitos. Kumpi pedaali on sun mielestä helpompi ja nopeampi käyttää?

0101978
15.12.2010 17:45:45

Mun makuuni kumpikaan ei ole perusdilsoihin tottuneelle helppo käyttää. Molemmista joutuu lukeen manuaalit moneen kertaan että saisi purkeista kaikki irti.
Kuitenkin tuon Empress on selkeästi helpompi käyttää ja perustoiminnot saa käyttöön hetkessä. (perussäädöt/muistipaikkojen tallennuksen oppii minuutissa)

Tosin mistä vaan efektipedaalistahan saa kaiken irti vasta useamman keikan jälkeen.
Mutta jos soundi/helppous ratkaisee niin: Empress.

Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti