Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Koch Supernova kokemuksia
1
terov
18.11.2010 15:20:39 (muokattu 19.11.2010 08:27:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Olisikos kenellälään heittää kokemuksia otsikon mukaisesta nupista?
Youtubesta on soundipätkiä tullut kuunneltua ja sen perusteella kyllä ihan toimivalta peliltä kuulostaa. Toimiiko esim. G-major kanssa hyvin tuo jne..?
Onkohan tuo nuppi enemmän rokkipeli vai irtoaakohan ihan kunnon metallitkin?

Jos jotain kommenttia tuosta saisi, niin olisin kiitollinen.

Hei me lennetään;)
McNulty
18.11.2010 15:58:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terov: Hei,

Olisikos kenellälään heittää kokemuksia otsikon mukaisesta nupista?
Youtubesta on soundipätkiä tullut kuunneltua ja sen perusteella kyllä ihan toimivalta peliltä kuulostaa. Toimiiko esim. G-major kanssa hyvin tuo jne..?
Jos jotain kommenttia tuosta saisi, niin olisin kiitollinen.

Miun kokemukset tuosta nupista rajoittuvat niihin kertoihin kun olen Amorphisin backstagella hillunut. Holopaisen Esahan vetelee moisella laitteella ja onhan se aivan järkyttävän monipuolinen laite. Edustaa minun mielestäni sitä "hyvää saksalaista osaamista", vähän kuin esim. H&K Triamppi.

Midillä ohjattavissa, en näe miksei G-Majorin kanssa toimisi. Esalla on ollut käytössä Line6 yms. kamaa ja sen kanssa se kuulostaa varsin hyvältä. Cleanit toimii, kevyt roso toimii, gain-osastolle riittää taatusti paukkuja... pääte on varsin toimiva, potkua on.

Säätämistä siinä ihan varmasti on. Muistaakseni tuo Amorphis-kitaristi oli saanut jo ko. nupin itselleen, mutta veti vielä keikkoja vanhalla kalustolla kun Supernovan soundeja piti haeskella tovin.

Ulkoasu ei itseä miellytä, vaan väliäkös sillä jos soundi toimii.

Itse kuitenkin kallistuisin tälle linjalle jos pitäis valita: http://www.thomann.de/fi/mesa_boogie_mark_v_head.htm

Tokio BigBoss jälkihoito taputtaa! Kun ostimme väline, annan teille meidän Ripeakyabin sisustettu setup!
Åboensis
18.11.2010 21:40:50

Edustaa minun mielestäni sitä "hyvää saksalaista osaamista", vähän kuin esim. H&K Triamppi.

Höm, anteeksi offari, mutta nyt on sietämättömänä besserwisserinä aivan totaalisen pakko huomauttaa, että Kochit tulevat Hollannista, eivät saksasta XD. Ymmärrän (ja vahvistinten laadun osalta allekirjoitan) kuitenkin vertauksen täysin. Ei mulla muuta, jatkakaa.

"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
McNulty
19.11.2010 11:48:21

Åboensis: Höm, anteeksi offari, mutta nyt on sietämättömänä besserwisserinä aivan totaalisen pakko huomauttaa, että Kochit tulevat Hollannista, eivät saksasta XD. Ymmärrän (ja vahvistinten laadun osalta allekirjoitan) kuitenkin vertauksen täysin. Ei mulla muuta, jatkakaa.

Oolrait... seison korjattuna.
Miulla on joku primitiivinen assosiaatio jossa Koch yhdistyy aina Germaaniaan. Voisiko syynä olla Heckler & Koch? :)

Tokio BigBoss jälkihoito taputtaa! Kun ostimme väline, annan teille meidän Ripeakyabin sisustettu setup!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti