Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dean EVO FTX - kannattaako ostaa?
1
sahia
14.11.2010 20:17:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, olisin ekaa sähkökitaraa ostamassa, akkarilla olen muutamia vuosia soitellut, ja tällaisen saisin käytettynä vähän yli satasella. Tosin pitäisi vahvari ostaa lisäksi, mutta kun ei hinta tuon kovempi ole..

Mielipiteitä? Tästä kyseisestä tai Deanin skitoista yleensä.

ReBeat
15.11.2010 17:38:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sahia: Mielipiteitä? Deanin skitoista yleensä.

Jostain luin että kuulemma ällöttävän paksut kaulat niin en ole viitsinyt edes kokeilla.

Jeszse
16.11.2010 08:33:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Jostain luin että kuulemma ällöttävän paksut kaulat niin en ole viitsinyt edes kokeilla.

Näh, omassa deanissa on varsin mukava kaula. Se nyt taas on aina soittajasta kiinni, mistä tykkää.

Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
StJerky
16.11.2010 10:34:58

Minulla on Dean EVO 60 ja siinä on päinvastoin hyvin kapea ja melko matalakin kaula. Onneksi en ole isosorminen. Hyvä kitara hintaisekseen, kun siitä käytettynä (uudenveroisena) maksoin 280€.

Spike
16.11.2010 13:01:57

ReBeat: Jostain luin että kuulemma ällöttävän paksut kaulat niin en ole viitsinyt edes kokeilla.

Ei ainakaan Rustey Cooley sigussa. Ibnez-meininkiä.

Numb
16.11.2010 13:28:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mun Deanissa ainakaan. Siinä on oikein kiva kaula, selvästi ohuempi kuin vaikkapa Gibsonin '59 Rounded.

Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti