Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: JCM800 Putkivalinta apua
1
niilopi
12.11.2010 10:46:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli tarvis putket vaihtaa kyseiseen nuppiin mallia 2210. Mitä putkia suosittelette etsisin sellasta suht vanhanaikaista bluesrock soundia et kevyt mut tiukka särö, sit tietenki sooloja varten pitäis saada gain kanavaan hyvin ajavakin särö mut ei mitään heviluukutusta. Saundi tietenki pääosassa! Kitarana Gibson Les paul custom -76 pat no. pickupeilla. Vieressä pedaalina ts808. Katon tänään mitkä putket siinä on parhaillaan kun käyn treeniksellä.. ois kiva vihdoin löytää se saundi mitä etsin kun nyt on vihdoin toi lopullinen kitaraki päätetty! JCMän kaiussa on myös jotain pientä häikkää alkaa kaikua vasta kun käännän nappulan melkein klo14.00 asti. Silloinkin kaiku on mielestäni erikoinen. kiitos avusta jo etukäteen!

J_Mantyla
12.11.2010 10:50:52

Etuseen Groovya ja päätteeseen JJ:n KT77-satsi ...

Ellei tänään niin sitten huomenna
niilopi
12.11.2010 10:54:59

Mistä noita muuten kannattaa hommailla? Mistä sais edullisimmin? Mites BIASointi onko välttämätön putkien vaihdon yhteydessä? siihen pyydän varmaan apua kun oon saanu putket hommattua ensin.

s8na
12.11.2010 12:21:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niilopi: Mistä noita muuten kannattaa hommailla? Mistä sais edullisimmin? Mites BIASointi onko välttämätön putkien vaihdon yhteydessä? siihen pyydän varmaan apua kun oon saanu putket hommattua ensin.

Esimerkiksi Uraltonelta saa putkia tilailtua. Biasointi on syytä tehdä. Mulla oli vastaavassa vahvarissa EL34 Svetlana SED:it. Kyllä rytäjäs.

www.mikseri.net/peppiyhtye/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti