Muusikoiden.net
05.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Z.Cat pedaalit
1
Juutas
07.11.2010 20:59:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eksyin jonkin mutkan kautta kyseisen puljun sivustolle ja klippejä selattua alkoi himottaa mm. tuo Q-Mod joka vaikuttaa harvinaisen monipuoliselta peliltä. Onko kellään kokemusta kyseisistä tuotteista tahi putiikista? Pelittääkö asiakaspalvelu jne?

Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
georges
07.11.2010 22:32:00

Kyllä se Vladi sieltä vastailee, oikein mukavalta tyypiltä vaikuttaa. Ehdotti esim. ilmaista modia delay-pedaaliin kun kysyin loputtomista repeateista (joita siis ei defaulttina pajan purkeissa ole). Tottakai pajan vehkeet ovat todella mahtavia, hintalaatu kohdallaan! Suosittelem.

G

i got the smell of a local man
Juutas
08.11.2010 15:24:05

georges: Kyllä se Vladi sieltä vastailee, oikein mukavalta tyypiltä vaikuttaa. Ehdotti esim. ilmaista modia delay-pedaaliin kun kysyin loputtomista repeateista (joita siis ei defaulttina pajan purkeissa ole). Tottakai pajan vehkeet ovat todella mahtavia, hintalaatu kohdallaan! Suosittelem.

G

Kiitän, juuri tällaista kaipasinkin. :) Pikkupajat vähän epäilyttävät jos ei ole tietoa aikaisemmista onnistuneista ostoksista.

Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
J-PPP
20.12.2010 13:31:30

Tilasitko koskaan Q-MODia? Kerro kaikki.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti