Muusikoiden.net
06.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VOX | Night Train NT15H/V112NT vs Fender Bues junior
1
HansOskar
15.10.2010 15:37:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere
Pientä putkivahvistinta olisin hankkimassa. itsellä on 10-vuotta vanha fenderin pro-junior, johon olen tyytyväinen, junior on niitä usa tekeleitä eikä mexico malleja..

Minkälaisia mielipiteitä herättää Fenderin Bues junior tai VOX | Night Train NT15H/V112NT??
Kumpi parempi, olemmissa 12" elimentti, ja 2Xetuaste putket 2X pääte aste??

-Ronne

GrooverMan
15.10.2010 18:16:18

Sanoisin että Blues Junior on selkeä parannus jos sellaisen hankin Pro Juniorin tilalle. Silloin ehkä etuna se, että pysyt tutussa Fendermäisessä saundimaailmassa, toisaalta tota Night Trainia on aika paljon kehuttu. Siitä mulla ei ole kylläkään omaa kokemusta.

HansOskar: Tere
Pientä putkivahvistinta olisin hankkimassa. itsellä on 10-vuotta vanha fenderin pro-junior, johon olen tyytyväinen, junior on niitä usa tekeleitä eikä mexico malleja..

Minkälaisia mielipiteitä herättää Fenderin Bues junior tai VOX | Night Train NT15H/V112NT??
Kumpi parempi, olemmissa 12" elimentti, ja 2Xetuaste putket 2X pääte aste??

-Ronne

Ei kyllä kelpaa, ollenkaan!
HansOskar
15.10.2010 23:03:24

No, en mä myy Pro junioria pois se toimii perus-jenkki straton kanssa hienosti napakassa rock saudissa. Mulla on toisena, tai ekana miten sen ny ottaa Uraltone2 12" elementillä, se toimii HSS- straton kans blues saudissa, enkä sitätäkään myy pois.

Tota Voxia ajattelin Gibsoni lespaulin kans... tai Blues junior... tai Orangen Tiny terror..? Noitten hinnat pyörii 500-800e maastossa.

duc
16.10.2010 11:08:19 (muokattu 16.10.2010 11:08:31)

Itellä löytyy Blues Junior (lievästi modattuna), ja muuten kyllä suosittelisin, mutta aika samanlainenhan vahvistimen soundimaailma on Pro Juniorin kanssa. Toisena vahvarina Vox vois tuoda lisää monipuolisuutta soundivalikoimaan, Night Train, tai vaikka tällainen käytetty AC15CC1:
http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ … kokauppa/product_details.php?p=2450

Muutenkin käytettynä löytyy kaikenlaista täältä mnetin toriltakin...
käsi
17.10.2010 06:16:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun profiilista taitaa löytyä linkki artikkeliin joka hutaisin aikoinaan tuosta voxista. lukase se, niin ehkä saat jonkinlaisen käsityksen.

fenderin blues junnua en ole käyttänyt. tuota voxia voin vain suositella.

Pluto
17.10.2010 09:00:42

Tai miten olisi Egnaterin Tweaker? Hommaa sellainen ja kerro mullekin miltä kuulostaa. :)

Dillon, you son of a bitch!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti