Muusikoiden.net
05.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss ME-25
1
Lilli
28.09.2010 16:21:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollaisen Bossin esittelyviedeon NAMM2010-messuilta katselin ja vaikutti kovasti kiinnostavalta peliltä. Ei nyt varsinaisesti soundiensa puolesta - soundihan lähtee sormien lisäksi myös vahvistimesta - mutta mitenkähän on laitteen käyttö ns. taustakomppikoneena ihtekseen soiteltaessa ja interfacena tietokoneen suuntaan. Onko kukaan ollut tekemisissä pelin kanssa ja toiseksi, onko vastaavanlaisia laitteita samassa hintaluokassa muilla valmistajilla?

It ain't like it used to be, but it's better'n nothing.
Tuomo_
28.09.2010 21:44:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli tuo laite. Jotenkin nuo säröt ei iskenyt. Ei se huono ollut. Tällä hetkellä on ZOOM G2.1 Nu ja olen positiivisesti yllättynyt soundeihin. Helppo ruuvata ja yhteys tietsikaan toimii kuin buikki. Pieni koko on plussaa. Minulla on ollut kummastakin merkistä vanhemmat versiot ja täytyy sanoa, että soundien puolella on kehitystä tapahtunut huomattavasti. Soittelen Rolandin Cube 15X:n läpi ja kotonakin saa hyvät äänet kohtuuvolalla (Cubessa power squeezer). Olen tyytyväinen ainakin seuraavaan heräteostokseen saakka.

Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti