Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson DR3:seen uudet mikit
1
llarppp
09.09.2010 23:19:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tota ostin tässä Jacksonin DR3 kitaran jossa on EMG:n HZ:t mikit. Tallassa H4A ja H1 kaulassa. Ja en ole itse koskaan ollut liiemmin EMG:iden ystävä.

Vahvistimena on Peaveyn Valveking.

Musiikkityylinä on melodinen death metal ja metal core. Etenkin Avenged Sevenfold kuuluu soittolistaan todella kovasti joten millä mikeillä pääsisi likelle jotakin tälläistä saundia.

"Every man dies, not every man really lives"
Mr. Speed
09.09.2010 23:28:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Tota ostin tässä Jacksonin DR3 kitaran jossa on EMG:n HZ:t mikit. Tallassa H4A ja H1 kaulassa. Ja en ole itse koskaan ollut liiemmin EMG:iden ystävä.

Vahvistimena on Peaveyn Valveking.

Musiikkityylinä on melodinen death metal ja metal core. Etenkin Avenged Sevenfold kuuluu soittolistaan todella kovasti joten millä mikeillä pääsisi likelle jotakin tälläistä saundia.

Mikeillä et juurikaan paranna ValveKingin soundia. Itse lähtisin siitä liikkeelle, että myyt ValveKinkun, ja säästät mikkirahat + VK rahat, ja ostat ENGL Thunderin torilta. Paskasta et saa konvehtia maailman parhailla mikeillä. Tai sitten ostat mikkien hinnalla jonkun potkurin ValveKinkun eteen.

Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
llarppp
09.09.2010 23:34:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Mikeillä et juurikaan paranna ValveKingin soundia. Itse lähtisin siitä liikkeelle, että myyt ValveKinkun, ja säästät mikkirahat + VK rahat, ja ostat ENGL Thunderin torilta. Paskasta et saa konvehtia maailman parhailla mikeillä. Tai sitten ostat mikkien hinnalla jonkun potkurin ValveKinkun eteen.

Bossin SD-1:llä boostailen kinkun säröä. Joten se on jopa suhteellisen siedettävän kuuloinen.

Millä sitten sitä vahvistimen saundia kannattaisi lähtä parantamaan jossei olo myyntiaikeissä tällä hetkellä?

Thunderia olen kyllä harkinnut, mutta taloudellinen tilanne ei vielä sitä kata.

"Every man dies, not every man really lives"
Mr. Speed
09.09.2010 23:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Bossin SD-1:llä boostailen kinkun säröä. Joten se on jopa suhteellisen siedettävän kuuloinen.

Millä sitten sitä vahvistimen saundia kannattaisi lähtä parantamaan jossei olo myyntiaikeissä tällä hetkellä?

Thunderia olen kyllä harkinnut, mutta taloudellinen tilanne ei vielä sitä kata.

Jos SD-1 kuulostaa siedettävältä, niin tuskin tota säröä itsessään millään parantaa. Ehkä joku sopiva säröspedu Kinkun puhtaalle kanavalle, jolloin käytännössä käytät Kingiä päätteenä erilliselle etuasteelle.

Itse tosiaan lähtisin vaihtamaan nuppia ihan suorilta. Thunderia saa käytettynä 500 euroon. Mikki 100e, nupista varmaan pari satkua saisi, ja sen lisäksi vielä BOSS:i lihoiksi, niin enää reilu satanen pitäs säästellä.

Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti