Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suosituksia telecasterin mikeiksi
1
mungiisi
05.09.2010 09:24:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitan piakkoin rakentamaan itselleni kitaraa, ja esikuvana toimii Fender Telecaster '52. Body saarnia, kaula vaahteraa.

Kaipaisin suosituksia mikeiksi. Haen single-coileja, jotka soivat hyvin puhtailla mutta tarvittaessa myös rokkiinkin sopivat. Äänimaailma jota kuinkin sellainen Led Zeppelin/The Sounds (se uudempi ruotsalainen..)/Foo Fighters. Suosituksia?

Freewheeler
05.09.2010 09:58:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mungiisi: Aloitan piakkoin rakentamaan itselleni kitaraa, ja esikuvana toimii Fender Telecaster '52. Body saarnia, kaula vaahteraa.

Kaipaisin suosituksia mikeiksi. Haen single-coileja, jotka soivat hyvin puhtailla mutta tarvittaessa myös rokkiinkin sopivat. Äänimaailma jota kuinkin sellainen Led Zeppelin/The Sounds (se uudempi ruotsalainen..)/Foo Fighters. Suosituksia?

Fender Custom Shopin Nocaster-setti. Parhautta.

Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Hi-Power
05.09.2010 10:37:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis nämäkö http://www.thomann.de/fi/fender_51_nocaster_pickup_set.htm
Minun pitäs hankkia mikut yhteen teleen johon aijemmin laitettu duncanin humpparit..(tulevat myyntiin :) jossain vaiheessa )

Freewheeler
05.09.2010 11:13:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hi-Power: siis nämäkö http://www.thomann.de/fi/fender_51_nocaster_pickup_set.htm
Minun pitäs hankkia mikut yhteen teleen johon aijemmin laitettu duncanin humpparit..(tulevat myyntiin :) jossain vaiheessa )

Jees juuri nuo. Miksi lähteä merta edemmäs kalaan ja pistää rahansa dunkkaneihin sun muihin? Noi on parhaat Fenderin tekemät Telemikit. Jä näköjään hintakin on tullut alaspäin.

Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
2112
06.09.2010 08:00:12

mungiisi: Aloitan piakkoin rakentamaan itselleni kitaraa, ja esikuvana toimii Fender Telecaster '52. Body saarnia, kaula vaahteraa.

Näillä lähtee mulla zeppelin-soundi http://www.bareknucklepickups.co.uk/ZT-yardbird.html on kyllä sit jo vähän kalliimmat.

Keep music evil
jukpel
06.09.2010 10:22:59

Mainitsemaasi tarkoitukseen käy erinomaisesti DiMarzion Twang King-setti. Mikit eivät ole mitenkään erityisen "kuumat", mutta ne ovat erittäin vintage-soundiset. Etumikki on pelkkää hunajaa niin cleaneillä, reunasäröillä ja miksei isoimmillakin gaineillä. Leikkaavaa soundia saa sitten tallamikillä. Telessäni on ollut jo yli 15 vuotta tämä setti, eikä tarvetta ole vaihtoon. Suosittelen lämpimästi Twang Kingejä.

"Kun on saavuttanut osapuilleen kolmenkymmenenviiden vuoden iän, musiikille tapahtuu aina jotain kaameaa." - Steve Race
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti