Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VOX AC 15/30 VR kokemuksia?
1
Jasoniitti
31.08.2010 17:12:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollakin kokemusta tästä VOX:n AC VR-sarjasta? Mitään mainintaa en löydä täältä keskusteluista. Tämähän on VT-sarjan tapaan hybridi, mutta ilman mallinnoksia. Hinta taasen on VR-sarjaan verran tuplat. Yuo tuben ja Thomanin ääninäytteiden mukaan AC VR-sarja on parempi soundinen mun korvaan, mutta ei näiden perusteella suurempia johtopäätöksiä voi tehdä. Onko kellään kokemusta? Ja riittääkö tuo AC 15 VR missään olosuhteissa bändin kanssa vai onko oltava tuo 30w vai riittäkö sekään?

Jasoniitti
31.08.2010 17:22:28

Jasoniitti: Onko jollakin kokemusta tästä VOX:n AC VR-sarjasta? Mitään mainintaa en löydä täältä keskusteluista. Tämähän on VT-sarjan tapaan hybridi, mutta ilman mallinnoksia. Hinta taasen on VR-sarjaan verran tuplat. Yuo tuben ja Thomanin ääninäytteiden mukaan AC VR-sarja on parempi soundinen mun korvaan, mutta ei näiden perusteella suurempia johtopäätöksiä voi tehdä. Onko kellään kokemusta? Ja riittääkö tuo AC 15 VR missään olosuhteissa bändin kanssa vai onko oltava tuo 30w vai riittäkö sekään?

Ite itelle..

No kaiuttimien koossa ja 30wattisen kohdalla määrässäkin on näköjään selkeä ero. Siitäkö se hintaero sitten tulee?

Latemaster
31.08.2010 20:21:54

Oon koittanu kyseistä vahvistinta yhessä liikkeessä, ja luulin sitä täysputkeks kunnes myyjä kertoi että näinhän ei ole:) Cleanit oikeen mainiot, ainakin Telecasterilla soi ihan kauniisti. Särö myös hyvä ja on valinnan mahdollisuuksia laidasta laitaan, vaikkei heviin taidakkaan taipua. Ääntäkin lähti.

Jasoniitti
31.08.2010 20:29:44 (muokattu 31.08.2010 20:32:47)

Latemaster: Oon koittanu kyseistä vahvistinta yhessä liikkeessä, ja luulin sitä täysputkeks kunnes myyjä kertoi että näinhän ei ole:) Cleanit oikeen mainiot, ainakin Telecasterilla soi ihan kauniisti. Särö myös hyvä ja on valinnan mahdollisuuksia laidasta laitaan, vaikkei heviin taidakkaan taipua. Ääntäkin lähti.

Oliko kyseessä 15w (1x12" kajari) vai 30w (2x12")? Ja tuo hevi no tietty aika laaja käsite, sillä 80-luvun hevittelyt on aivan eri juttu kuin jotkut 2000-luvun black metallit. Löytyneiden musiikkinäytteiden perusteella tuosta irtoaa säröä jo aika kovasti.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti