Muusikoiden.net
07.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibson melody maker
1
Jamottis
30.08.2010 20:01:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kokeneemmat kitaratietäjät.

Onko seuraavasta kepistä mihinkään vai löytyykö samasta hintaluokasta joku huomattavasti parempi Les pauli?
http://www.thomann.de/fi/gibson_melody_maker_eb.htm

SirElwood
30.08.2010 20:11:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Foorumilla on hakutoiminto: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=145921&co=90

Victor Helldriver
31.08.2010 01:41:42

eipä tolla les paulin kanssa juuri mitään tekemistä oo

Bigger man is ALWAYS better than the little man...
palomaeki
31.08.2010 13:39:51

Specsien puolesta tosiaan heittää aika kauas Les Paulista kuin myös soittotuntuma ja soundinsa myös.

Jos ei haittaa että kaikki silmäkarkki uupuu ja käytössä on vaan tuo tallamikki niin hyviä kitaroita nuo on jos sillä vaan hetken ensin soittaa. Oma Melody Maker on ollu ykköskeppinä jo aika kauan ja tosi paljon se kaulassa roikkuukin. Itse siis tykkään tosi paljon ainakin!

Jos jossain pääsisit itse näkemään / vähän käpälöimään tuollaista niin tietäisit itse vähän mitä oottaa. (:

kitara on kiva.
KimmoH
31.08.2010 14:35:39

Melody Maker tuli hommattua talouteen juuri tuon yllä mainitun keskusteluketjun johdosta.

Itse tykästyin välittömästi, sopi omaan käteen kuin nenä päähän, soi kivasti, pysyy vireessä, on kevyt, yms. LP:n kaveriksi tuo itselläni tuli eikä korvaamaan LP:tä.

Rouvalle perustelin hankinnan sillä että kuten viineissäkin niin kitaroissakin on eroja, jokaiselle on oma paikkansa ;)

T-kaupasta piti ostaa kun sieltä sai halvemmalla kovan laukun kanssa kuin suomesta pelkän pussukan tai pahvilootan kanssa vaikka tingata yritinkin kivijalka kaupoista.

Andy Six
03.09.2010 20:22:08

Victor Helldriver: eipä tolla les paulin kanssa juuri mitään tekemistä oo

Lankun muoto,ei muuta.....

jra
04.09.2010 00:46:56

CeeCeeÄr: Lankun muoto,ei muuta.....

Paljonko kaulan profiili ja nauhat eroavat 50's LP-kaulasta (joita niitä tietysti on joka lähtöön), viimeistely on tietysti viitteellisempää, mutta perusjutuilta?

- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Lonesome
04.09.2010 23:34:29

jra: Paljonko kaulan profiili ja nauhat eroavat 50's LP-kaulasta (joita niitä tietysti on joka lähtöön), viimeistely on tietysti viitteellisempää, mutta perusjutuilta?

Jos näissä uusissa halpiksissa pysytään, niin faded Studio Les Paulin ja Melody Makerin kaula on samaa tavaraa (50's rounded). Aika lailla sama tatsi, paitsi ohutrunkoinen Mömmö on helpompi soittaa ylänauhoilta ja taasen LP on enemmän... Les Paul!

Jos haluaa tuntumaa Gibson-merkkisiin (ja -tyylisiin) kitaroihin, ei MM ole ollenkaan huono valinta. Minun mielestäni.

"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Andy Six
05.09.2010 10:34:00

Lonesome: Jos näissä uusissa halpiksissa pysytään, niin faded Studio Les Paulin ja Melody Makerin kaula on samaa tavaraa (50's rounded). Aika lailla sama tatsi, paitsi ohutrunkoinen Mömmö on helpompi soittaa ylänauhoilta ja taasen LP on enemmän... Les Paul!

Jos haluaa tuntumaa Gibson-merkkisiin (ja -tyylisiin) kitaroihin, ei MM ole ollenkaan huono valinta. Minun mielestäni.

Samaa mieltä.....Kuten joskus taisit sanoa,ei Mömmö mikään Les Paul ole,mutta ei ole tarkoituskaan....Itse tykkään kovasti omastani.....Tarkoitan,että jos haluaa Les Paulin,kannattaa hankkia sellainen,Mömmö ei ole sille korvike,vaan omanlaisensa kitara ja hyvä sellainen onkin....

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti