Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guitar pro
1
neja
17.08.2010 00:10:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen ostamassa guitar pro 6 ohjelmaa. Netistä löytyisi näppärästi, mutta arveluttaa syöttää luottokortin numeroita ulkolaisille saiteille.

Onko kokemusta ostamisesta? löytyykö musaliikkeistä CD-formaattina?

Borlag
17.08.2010 00:12:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

neja: olen ostamassa guitar pro 6 ohjelmaa. Netistä löytyisi näppärästi, mutta arveluttaa syöttää luottokortin numeroita ulkolaisille saiteille.

Onko kokemusta ostamisesta? löytyykö musaliikkeistä CD-formaattina?

Käytä Paypalia jos olet epävarma jonkun yksittäisen kaupan luotettavuudesta.

oiva tumpeloinen
17.08.2010 00:18:30

Borlag: Käytä Paypalia jos olet epävarma jonkun yksittäisen kaupan luotettavuudesta.

Onko siitä jotain iloa käytännössä? Jos PayPal ei ole laajentanut reviiriään, se ei anna takuuta Ebayn ulkopuolisille siirroille.

Borlag
17.08.2010 00:29:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Onko siitä jotain iloa käytännössä? Jos PayPal ei ole laajentanut reviiriään, se ei anna takuuta Ebayn ulkopuolisille siirroille.

No, ainakin luottokortin numero pysyy varmemmassa tallessa sitä kautta, kuin että antaisi sen suoraan epämääräisille kaupoille. Takuusta en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Sakmongkol
17.08.2010 01:10:31 (muokattu 17.08.2010 01:12:30)

Paypalilla olen itse maksellut muutamat ohjelmat, hyvin toimii se.

Takuusta ei tietoa. Ostaisin kyllä mieluummin jossain fyysisessä formaatissa kaikki ohjelmat mutta jos ei ole saatavana niin Paypal toimii.

"If you understood everything I say, you'd be me!" ~ Miles Davis
Hi-Power
17.08.2010 08:04:35

oiva tumpeloinen: Onko siitä jotain iloa käytännössä? Jos PayPal ei ole laajentanut reviiriään, se ei anna takuuta Ebayn ulkopuolisille siirroille.

Juu antaa se takuun myös joillekin muille siirroille...Ei taida olla mikään vain Ebay riippuvainen yhtiö tuo Paypal

defunct
17.08.2010 08:11:08

http://www.thomann.de/fi/arobas_guitar_pro_6.htm

Tuosta noin vaikkapa Thomannilta, hinta ei päätä huimaa ja luotettavaksi voisi kehaista. Maksuvaihtoehtoja riittää niin ei tartte sitä kortin numeroakaan vilautella jos ei tahdo. GuitarPro kyllä pitäis löytyä ihan alan liikkeistäkin Suomessa, luuri kouraan ja pirauttelemaan.

"Sata se on saatana, mitä sitä kyselemään."
tender.insanity
17.08.2010 08:24:19

oiva tumpeloinen: Jos PayPal ei ole laajentanut reviiriään, se ei anna takuuta Ebayn ulkopuolisille siirroille.

Kai se nyt muuallakin toimii samaten. Amazonit ym. ym. ym.

Itse ostin GP6:n suoraan heidän sivuiltaan Paypalin kautta. Ei kyllä ole pitkään aikaan harmittanut rahan heittäminen kankkulan kaivoon yhtä paljon. Toisin sanoen, aivan helvetin paska tuo GP6. En suosittele sitä kyllä kellekään.

How do you make holy water? -- You boil the hell out of it.
aristoteles666
17.08.2010 08:27:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Kai se nyt muuallakin toimii samaten. Amazonit ym. ym. ym.

Itse ostin GP6:n suoraan heidän sivuiltaan Paypalin kautta. Ei kyllä ole pitkään aikaan harmittanut rahan heittäminen kankkulan kaivoon yhtä paljon. Toisin sanoen, aivan helvetin paska tuo GP6. En suosittele sitä kyllä kellekään.

se että sinä et löydä/keksi/osaa/blah blah sille käyttöä ei kuitenkaan sulje pois sitä että toinen saa siitä paljon irti.

tender.insanity
17.08.2010 08:42:58

aristoteles666: se että sinä et löydä/keksi/osaa/blah blah sille käyttöä ei kuitenkaan sulje pois sitä että toinen saa siitä paljon irti.

Se että itse olet tuota mieltä, ei sulje pois sitä faktaa, että GP6:n käyttöliittymä ja toiminnot (synien + rumpujen teko + muita juttuja) on ihan hanurista. RSE:kin on aivan peRSEeestä.

Lyömätön yhdistelmä on Guitar Pro 5 MidiYoken kautta esim. Reasonilla soiteltuna. Hyvä editointi + hyvät soundit.

aristoteles666
17.08.2010 08:44:37 (muokattu 17.08.2010 08:47:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Se että itse olet tuota mieltä, ei sulje pois sitä faktaa, että GP6:n käyttöliittymä ja toiminnot (synien + rumpujen teko + muita juttuja) on ihan hanurista. RSE:kin on aivan peRSEeestä.

Lyömätön yhdistelmä on Guitar Pro 5 MidiYoken kautta esim. Reasonilla soiteltuna. Hyvä editointi + hyvät soundit.

joo no tolleen yhdessä ne voi olla erittäin näppäriä, totta.
totuuden nimessä en ole käyttänyt kuin 4:sta joskus vähän, mutta mistä pidin oli
helppo tapa opetella kaikkea uutta tolla ohjelmalla, olisipa niitä ollut jo silloin kun opettelin.(ei olisi tarvinnut hakata alussa paria vuotta päätä seinään kun kukaan ei sanonut ettei noin kannata tehdä pidemmän päälle.)

tender.insanity
17.08.2010 08:54:00

aristoteles666: joo no tolleen yhdessä ne voi olla erittäin näppäriä, totta.

No on. Soundit täysin muokattavissa, rummuissa kunnon velocitylayerit (mulla Reason Drum Kits 2), efektejä voi käyttää miten lystää jne. Loputtomat säätömahdollisuudet. Ja kun tekee valmiin pohjan Reasonille, niin biisit soi automaattisesti hyvän kuuloisina, eikä mitään Microsoftin GW:tä taikka RSE:tä.

GP5:ttä olen käyttänyt sen ilmestymisestä asti ja GP4:ää ennen sitä. Näihin tottuneena GP6 on todella kankea, kun rumpuja ja synaa ei voi muokata tabulatuurina, kuten aina on siihen tottunut, Copy/Paste toiminto on huono ja edelleen GP5 tiedostojen kuunteleminen GP6:lla on yhtä helvettiä. Näin niinkuin vain pari ongelmakohtaa.

Jos GP5:llä teen parit riffit putkeen rumpuineen ja synineen, operaatio vie vain muutaman minuutin kun GP6:lla sama lähenee 15minuuttia.

oiva tumpeloinen
17.08.2010 09:11:00

tender.insanity: Kai se nyt muuallakin toimii samaten. Amazonit ym. ym. ym.

Kyllähän se muuallakin toimii. Ei siitä ollut kyse. Kovin usein vaan siinä ajatellaan rahoille takuuta, jos jotain meneekin pieleen. Siltä pohjalta ajattelin asiaa. Tuon Visa-kortin numeron vielä ymmärrän, mutta jos ajatellaan esim. ihan tilisiirtoa PayPalin rinnalle, niin en oikein ymmärrä, mitä hyötyä on käyttää PayPalia muualla. Ainoa syy, mikä tulee mieleen, on että se on joissain tapauksissa halvempi vaihtoehto. Ei tosin kaikissa.

Ilelee
17.08.2010 10:09:01

Paypalista: Käyttänyt jostain 2000-luvun alusta, eikä koskaan ole ollut ongelmia. Itse ostin Guitar pro:t suoraan netistä, en todellakaan halua mitään fyysisiä pakkauksia säilytellä.

Musta toi GP6 on ihan ok, ainakin siinä käytössä missä itse sitä käytän, eli lähinnä biisien opetteluun. Soundit on ihan toisarvoiset mulle, en mä tuota softaa musan kuunteluun tai tekemiseen ole käyttämässä, tuskin sitä siihen on tarkoitettukkaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti