Muusikoiden.net
11.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaulamikki vinoon stratoon..
1
Jouni74
09.08.2010 20:49:03 (muokattu 11.08.2010 12:10:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajatuksena olisi routtauttaa single kaulamikki omatekele stratoon http://muusikoiden.net/dyn/users/76462.jpg ja kasarihengessä vinoon kun tuli pöljänä tehtyä tuo "sooloviiste".

Nyt tarvitsen käyttökokemuksia kaulamikistä tuossa asennossa.. huomaako soundissa jotain eroa ja myöskin ideoita mikä mikki tuon EMG 81 pariksi?

ONLY HARD IS HARD ENOUGH -The Grammers
Antti1
09.08.2010 20:52:05 (muokattu 09.08.2010 20:53:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua on aina ihmetyttänyt syy siihen miksi mikki on käännetty juuri noin päin, kuin se on? Mä ainakin haluaisin alapään pysyvän selkeänä matalammilla kielillä ja ylempiin taajuuksiin lisää pyöreyttä. Toi sen sijaan pitää mörinät muhjuisina ja kirkkaat kirskuvina, jos pieni liioittelu sallitaan --> :(

E: Pakko kysyä, että onko strato saanut vaikutteita kenties Nunon Washburneista? http://www.dv247.com/assets/products/44686_l.jpg

Age quod ages.
Jannipaali
09.08.2010 20:53:03

Antti1: Mua on aina ihmetyttänyt syy siihen miksi mikki on käännetty juuri noin päin, kuin se on? Mä ainakin haluaisin alapään pysyvän selkeänä matalammilla kielillä ja ylempiin taajuuksiin lisää pyöreyttä. Toi sen sijaan pitää mörinät muhjuisina ja kirkkaat kirskuvina, jos pieni liioittelu sallitaan --> :(

Joo, vinoon just toisteppäin ja mikiksi vaikka EMG:n SA.

Painoin varoitusta. "Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010"
JIRPPI
09.08.2010 21:25:56

Höhö. Alattelin aluksi, kun ton otsikon näin, että sä kysyt jotain että "Minkälainen kaulamikki vinoon stratoon." Siis niinku vinoon stratoon sillein että se srato on vino. hEH JUUM...

En ole aina itsekkään samaa mieltä kirjoituksieni kanssa.
Jouni74
09.08.2010 21:38:19

Itse päättelin samoin tuota soundipolitiikkaa.. menee vaan vielä huonommin toisin päin tuon viisteen vuoksi..

E: Pakko kysyä, että onko strato saanut vaikutteita kenties Nunon Washburneista? http://www.dv247.com/assets/products/44686_l.jpg

..ja taisi tuossa alkuperäisessä ideassa olla jotain tuosta Nunosta kun muistelen ja jotain ESPiä yhdellä humpparilla... tuo 4 on tullut kyllä myöhemmin peittämään alkuperäisiä kielien läpivientejä. Liekö jäänyt aitajuntaan mustat kynsilakat :)

aristoteles666
09.08.2010 21:57:41

Antti1: Mua on aina ihmetyttänyt syy siihen miksi mikki on käännetty juuri noin päin, kuin se on? Mä ainakin haluaisin alapään pysyvän selkeänä matalammilla kielillä ja ylempiin taajuuksiin lisää pyöreyttä. Toi sen sijaan pitää mörinät muhjuisina ja kirkkaat kirskuvina, jos pieni liioittelu sallitaan --> :(

kannatan myös näinpäin vinoon, tai sitten suoraan.
toisinpäin vain jos et käytä sitä.

Jouni74
09.08.2010 22:29:36

aristoteles666: kannatan myös näinpäin vinoon, tai sitten suoraan.
toisinpäin vain jos et käytä sitä.

Taidatte olla oikeassa... laitan vaikka ko. kohtaan sen N -kirjaimen.. :D

Antti1
09.08.2010 22:30:26

Jouni74: Taidatte olla oikeassa... laitan vaikka ko. kohtaan sen N -kirjaimen.. :D

Ei huonompi homma lain. :)

Age quod ages.
McNulty
09.08.2010 23:03:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen kanssasi ihan samaa mieltä asiasta. Tilttaisin kaulamikin just siten, että bassokielten puoli olisi lähempänä tallaa kuin ohuempien kielten puolisko.

Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti