Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vinkkejä 7-kielisen kitaran rakennukseen
1
fleischgewehr
04.08.2010 00:42:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonniin..

Suunnitelmissa olis nyt oikeakätisen 7-kielisen kitaran rakentaminen koulun teknisen tunneilla. Opettaja on kokenut kitaranrakentaja itsekkin, mutta itse on tehnyt vain 6 kielisiä kitaroita..
Joten nyt kiinnostaisi tietää onko 7-kielisen rakennuksessa joitain erityisiä juttuja joihin pitäisi kiinnittää huomiota tai olisiko jollakulla teistä hyviä vinkkejä kyseiseen touhuun. Vinkkejä saa olla ihan kaikenlaisia.. työtapa tai -järjestys, materiaalivalinnat, elektroniikan asennus yms yms.. Olis mukava olla itekkin asioista vähäsen perillä kun sitten seison puupalan kanssa sirkkelin edessä ja sanotaan että nyt poika alkaa se kitaranvalmistus.

Kyseessä on minun ensimmäinen kitara jonka aion rakentaa itse. Tämän hetkinen suunnitelma ulkonäöstä on explorer muotonen body reverse(?) kaulalla. (meinaan että soittaessa viritinnupit osottaa maata kohti)

Kiitokset jo etukäteen vastaajille.

McNulty
04.08.2010 01:07:32 (muokattu 04.08.2010 01:07:53)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen tuota soitinrakennus-palstaa. Sieltä löytyy asiantuntevampaa jutustelua helpommin.
http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=31

Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti