Muusikoiden.net
09.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ei pöllömpi Ceriatone Bluesbreaker !!
1
svilo
28.07.2010 08:46:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoja koneita jo valmiiksi, mutta kuten monella, volumea tulee törkeästi ennenkuin rupeaa laulamaan. Sain taasen vapaat kädet modiin, mutta tietenkin kysyin mikä olisi mielessä jotta *tone* tulisi kohdille. JTM45:sta on tullut kyllä mun suosikki näissä projekteissa, pehmeä ja täyteläinen perussointi jo orkkisena, toivottavasti tilaaja tykkää..

http://www.youtube.com/watch?v=Jfowh92DxKk

/sv

"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
slapvete
28.07.2010 12:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei todellakaan pöllömpi!!

Mikäs tuo pre/master circuit oikein on? Mikä siinä on kelana?

"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
von spets
28.07.2010 12:21:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno soundi!
Pitikö paljonkin vaihdella komponentteja? Haluatko paljastaa strategiastasi hieman, mihin kohtiin vahvistimessa kiinnität eniten huomiota vahvistinta modatessa?

Itsellä on ollut Marsun 2203 työn alla jo kauan aikaa ja vähitellen alkaa löytyä haluttuja sävyjä PTP-muutoksen, Sozojen ja PPIMV.n kautta. Mutta vielä tuollaista saavuttamaasi laulavuutta ja pehmeää säröä soundissa tavoittelen.

jussi1976
28.07.2010 12:48:05

Vitsit kun on hieno saundi!

Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
sagajam
28.07.2010 13:04:33

Maukas tone Svilo!

von spets: Hieno soundi!
Pitikö paljonkin vaihdella komponentteja? Haluatko paljastaa strategiastasi hieman, mihin kohtiin vahvistimessa kiinnität eniten huomiota vahvistinta modatessa?

Itsellä on ollut Marsun 2203 työn alla jo kauan aikaa ja vähitellen alkaa löytyä haluttuja sävyjä PTP-muutoksen, Sozojen ja PPIMV.n kautta. Mutta vielä tuollaista saavuttamaasi laulavuutta ja pehmeää säröä soundissa tavoittelen.

Oletko kokeillut 6L6 tai kt66 putkia 2203:n kanssa? Noilla voisi tulla pehmeämpi
särömaailma kuin el34:llä.

Stürcka-vahvareita jo vuodesta 2008!
von spets
28.07.2010 13:19:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haa, kiitos vinkistä!

svilo
28.07.2010 15:03:06

von spets: Hieno soundi!

No, noita tehdessäni kuuntelen ja kokeilen eri vaihtoehtoja, joita voi olla paljonkin. Etupäässä V1:n ympärillä ja tonestäkin kanssa, joskus myös nfb:n, riippuen koneesta.

Saahan noista vaikka mimmosia, mutta onneksi *tilaukset* on ollut myös omaa soundimieltymystä liippaavia. PPIMV oli tuossa jo valmiiksi, itse en pidä siitä ollenkaan.

Vähä niq *less is more*

/sv

"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
sakki
28.07.2010 17:11:12

Jep ja täällä onnellisen omistajan terveiset. Olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Saadessani laitteen Malesiasta ihailin hienosti kasattua vehjettä. Se oli kutakuinkin tehty kuten papereihin on aikojen alussa piirretty. Ainoa mutta oli se, että soundi oli aika kauhea. Voin vakuuttaa että modauksen jälkeen homma alkoi pelittämään, suosittelen!
Kiitos kuuluu Svilolle!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti