Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss Metal Zone MT-2 ja Roland Micro Cube ääninäyte
1
trih
17.07.2010 13:21:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin nyt tähänkin laittaa jos joku joskus etsii jotain tällaista infoa. Kyseessä mikitetty Micro Cube kotivolilla. Eka soundi metalzone kaikki potikat klo 12 ja tokassa sitä, krhm, jotain. Micro Cuben mallinnus on JC CLEAN ja tone täysillä, kaikki muu nollassa paitsi vola. Äänitetyt raidat rumpuäänien lisäksi 2xkitara ja basso.

http://soundclick.com/share?songid=9410154

Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
pekurides
17.07.2010 16:03:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm.Aika jänskät säätöfilosofiat siulla saundin hakemiseen... itse heittäisin metazonet heti mäkeen ja kaivaisin cubesta marsu tai rectomallinnoksella tone about keskellä saundit tehokkaalla tallamikillä.

Tai vahtoehtoisesti metazonesta pikkubuustia reunalle, eli leveli about täbölle ja distortioni melkein nollille.

Mun filosofiani mukaan saundit otetaan aina vahvistimesta ja kitarasta eikä säröttimestä.

makujutskia.

They see me rollin, they hatin.
trih
18.07.2010 13:42:11 (muokattu 18.07.2010 13:45:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: hmm.Aika jänskät säätöfilosofiat siulla saundin hakemiseen... itse heittäisin metazonet heti mäkeen ja kaivaisin cubesta marsu tai rectomallinnoksella tone about keskellä saundit tehokkaalla tallamikillä.

Tai vahtoehtoisesti metazonesta pikkubuustia reunalle, eli leveli about täbölle ja distortioni melkein nollille.

Mun filosofiani mukaan saundit otetaan aina vahvistimesta ja kitarasta eikä säröttimestä.

makujutskia.

:D Tämähän lähti siitä että tätä kysyttiin? Säröpedaali-ketjun aloittaja kyseli mt-2 ja microcube joten metsä vastaa kun nuo nyt sattuu lojumaan tuolla lattialla. En minäkään mallintavaan rupeaisi analogisäristintä laittamaan mutta...

Niin ja tässä on osviittaa tuleville metalzonen soundin kyselijöille. Tämä näyte on 6,5" elementistä joten kaikissa isommissa soundaa paremmalta.

Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti