Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aloittelijalle pitäisi löytää kitara, jelpatkaas
1 2
the-Antero
15.07.2010 14:21:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, alotusviesti on luettu huolella :D sori pieni piruilu, hehe niinkuin sanottu kitara EI tule MULLE ja jos hakusessa on strato niin silloin en itse ehdottaisi gibsonia.
 
Vähän sama kuin menet ravintolaan ostamaan mehevää härän pihviä ja myyjä tarjoaa sulle turska filettä :D
 
Mutta, joo kitara on hommattu ja jos osat on huonot niin itse vaihdan kuitenkin oman Fenderini osat mustiksi joten yli jää kromia varaosaa jota voi sitten tuohon laitella kiinni.
 
Kiitos paljon kaikille vastanneille.
 
Andy Six
15.07.2010 14:44:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Joo, alotusviesti on luettu huolella :D sori pieni piruilu, hehe niinkuin sanottu kitara EI tule MULLE ja jos hakusessa on strato niin silloin en itse ehdottaisi gibsonia.
 
Vähän sama kuin menet ravintolaan ostamaan mehevää härän pihviä ja myyjä tarjoaa sulle turska filettä :D

Mun mielestäni ei aloitusviestissä sanota,että hakusessa on nimenomaan strato,vaan että strato mielyttää eniten.........En liioin ymmärrä Gibsonin vertaamista turskafileeseen....
 
Mr. Speed
15.07.2010 14:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CeeCeeÄr: Mun mielestäni ei aloitusviestissä sanota,että hakusessa on nimenomaan strato,vaan että strato mielyttää eniten.........En liioin ymmärrä Gibsonin vertaamista turskafileeseen....
 
Ihan muuten mielenkiinnosta. Millä perusteella yhdellä mikillä varustettu Gibson on monipuolisempi ku yhdellä mikillä varustettu suunnikas?
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Andy Six
15.07.2010 14:54:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Ihan muuten mielenkiinnosta. Millä perusteella yhdellä mikillä varustettu Gibson on monipuolisempi ku yhdellä mikillä varustettu suunnikas?
 
Kuka on väittänyt sellaista....?
 
Mr. Speed
15.07.2010 14:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CeeCeeÄr: Kuka on väittänyt sellaista....?
 
Aika moni tällä voorumilla. En nyt sua just nimenomaan tarkottanu.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Andy Six
15.07.2010 14:56:09 (muokattu 15.07.2010 14:56:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Aika moni tällä voorumilla. En nyt sua just nimenomaan tarkottanu.
 
Hyvä,sillä en ole ikinä sanonut mitään sen suuntaista.....
 
the-Antero
15.07.2010 14:59:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Tosiaan apua noissa Squiereissa, ja jos itselläsi on tarjolla halvalla mehico fenkku tai jonkinmoinen Squieri niin tarjoa ;)"
 
Eikö tuo kerro että nimen omaan kyseinen kitara on etsinnöissä eikä Gibson?
 
Gibsonin kaulat on aika erilaisia kuin fenkun. ja jos strato miellyttää eniten niin miksi hommata jotain muuta halpaa joka ei miellytäkään?
 
Andy Six
15.07.2010 15:01:19 (muokattu 15.07.2010 15:02:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: "Tosiaan apua noissa Squiereissa, ja jos itselläsi on tarjolla halvalla mehico fenkku tai jonkinmoinen Squieri niin tarjoa ;)"
 
Eikö tuo kerro että nimen omaan kyseinen kitara on etsinnöissä eikä Gibson?
 
Gibsonin kaulat on aika erilaisia kuin fenkun. ja jos strato miellyttää eniten niin miksi hommata jotain muuta halpaa joka ei miellytäkään?

 
Nyt pitäisi löytää hyvälle ystävälle ok kitara halvalla. Hintahaarukka 150-350€.
Joo, tiedän että hyvää ei saa halvalla, mutta kun olisi sellainen kitara jonka kanssa ei innostus ihan heti loppuisi. Stratot miellyttävät eniten. Eli miten olisi joku seuraavista. Jos on kokemuksia esim Squierin Bullet,Affinity tai Classic Vibe'sta niin kerro. Hinta ei saa ylittää tuota 350€ missään nimessä.
 
Kai se sitten niin selvästi tossa sanotaan.....
 
the-Antero
15.07.2010 18:01:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

seeseeärrällä
 
Jos nimenomaan kysytään malleista "Squierin Bullet,Affinity tai Classic Vibe" niin ne on STRATO muotoisia....eikä mitään lespan muotosia....
 
Jos sä meet kauppaan kysymään kitaraa ja sanot että esim Epiphone SG ois hakusessa niin et varmaan pidä myyjää hirveen asiantuntevana jos se rupeaa sulle samantein suosittelemaan LTD Exploreria....vai?
 
Lopetetaanhan tuo vänkääminen...jiiizus
 
Andy Six
15.07.2010 20:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: seeseeärrällä
 
Jos nimenomaan kysytään malleista "Squierin Bullet,Affinity tai Classic Vibe" niin ne on STRATO muotoisia....eikä mitään lespan muotosia....
 
Jos sä meet kauppaan kysymään kitaraa ja sanot että esim Epiphone SG ois hakusessa niin et varmaan pidä myyjää hirveen asiantuntevana jos se rupeaa sulle samantein suosittelemaan LTD Exploreria....vai?
 
Lopetetaanhan tuo vänkääminen...jiiizus

 
Sinä sitä tunnut jatkavan...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «