Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia Epiphonen ES335 DOT :sta
1
teemunius
24.06.2010 15:09:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole itse päässyt vielä tuntumaa kokeilemaan, mutta tämä on jo lähes päätetty hakea kaupasta. Ostan toista sähkökitaraa (2 vuoden soittokokemus) ja haluan saada sähkökitaraan hieman akustista tuntumaa, mutta särölläkin haluaisin soittaa. Näppäily sormillakin tuolla pitäisi onnistua. Mitä olette itse tykänneet?

Time you enjoy wasting, was not wasted. -John Lennon
mickey76
24.06.2010 20:17:53

Kyllähän tuolla sitä "akustisen tuntumaa" saa, mitä se tarkoittakaan. Eli kyllä se puoliakustisuus siitä soundista läpi paistaa, mikäli ei ihan turbosäröillä paisko.

Itse olen moisen omistanut n. 4 vuotta, enkä kyllä keksi mitään negatiivista sanottavaa siitä, enkä tiedä montaa muutakaan, joka keksisi. Itse soitan hieman kaiken tyyppistä musiikkia: rokkia kaikkine lajeineen, bluesia, kantria jne. ja kyllä tuo taipuu niihin kaikkiin.

Tuttuni, joka soittaa kokolailla Johnny Winter -tyyliin bluesia (soittanut jo n. 30 vuotta) osti myös Dotin pari vuotta sitten Stratojensa ja Les Pauliensa joukkoon, ja ainut asia, josta hän on kitaraa kritisoinut on sen lapa! :D

Youtubesta muuten löytyy yksi sälli, jolla on aika paljon näitä Dot -videoita siellä, joku D Cooper (no, äkkiäkös kaivan...) http://www.youtube.com/user/dcooper830
ja hän on myös eri foorumeilla kirjoitellut niistä ja vastaillut kyseistä kepukkaa koskeviin kysymyksiin. Ja diggaa soitella niillä ihan originaaliosilla ilman mitään muutoksia tai päivityksiä - kannattaa tsekkailla!

Minään ylistyspuheena tätä ei kuitenkaan kannata ottaa, tarkoitan vain, että hintaisekseen kyseessä on erittäinkin hyvä kapine.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein
käsi
24.06.2010 23:29:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hinta laatu suhde kohdalla. Itelläni ollut jotain neljä vuotta. Välillä aktiivisemmin käytössä, välillä vähemmän. varsinkin kun kotia tuli es-175 niin jäi jalkoihin. Mutta, ainoa misttä tekisi mieli avautua on heikot mikit. (ei ne oikeasti ole huonot, tämä on mielipide). Toimii paremmin esim marshallieni kanssa kuin tuon epiphonen valve jr nupin kanssa.

Spandau-
25.06.2010 00:41:49

Muuten oli oikeen hyvä kitara, mutta kaula oli ihan liian halko meikän makuun. Kiertoon lähti.

When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti