Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender The Twin "Red Knob" -kokemuksia?
1 2
AngryMouth
20.06.2010 23:53:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musatyyli oikeastaan kaikkea paitsi sitä tiheäsäröisintä metallia :) Mulla on siinä edessä säröinä H&K Tube factor ja Excalibur Tone Screamer. Särökanavaa käytän lähinnä semi-clean soolosoundina. Kaiku on hyvä. Oon ottanut reunimmaiset pääteputket pois, jotta tehot vähän vähenee. Toi 25/100w tehonositus ei mun mielestä toiminut ihan tuossa suhteessa.
 
Fenkuista 40w putkistyrkat pitäisi jo riittää mihin vaan.
 
Koko ja paino perseestä.
 
Hannu H.
21.06.2010 00:40:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: Sanokaas muuten pojjaat, että millä pikkutehoisella Fenderillä tai vastaavalla lähtee hienoimmat helinäcleanit straton kanssa. Myin just pois Marshall Class5:n kun sitä ei voi täällä oikeen luukuttaa ja jos jonkun ostan tilalle niin preferenssinä olis nyt mahdollisimman kaunis puhdas ääni, eikä millään Hot Rod Deluxe-voimakkuuksilla. 57 Champpi? Joku ihan muu?
 
Deluxe Reverbi tarjoaa ihan kivaa helinää 22w voimin.
 
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Sinfactor:MySpace Youtube
antnis
21.06.2010 16:47:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baba o riley: Jos pääset kiinni johonkin vanhaan princeton ampiin, black tai silver face champiin tai vaikka bassmaniin. Vaikka watteja on se 40 sen kliinit on tosi hienot ihan kerrostalovolumella. Muistan itse miten soitin blues devillellä kerrostalossa ja todella hienoja heliseviä kliinejä pysty iltamyöhäänkin soittaa. Sellasella akustisen äänenvoimakkuudella.
 
Tuo ilmaus "akustisen äänenvoimakkuudella" hivelee korviani. Pitäkin alkaa tutkimaan asiaa. Jotkut ovat tehneet volumepotikkamodauksia Hot Rod Deluxeen, niitä olisi torilla 4-5 kpl heti saatavana...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «