Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line 6 Spider IV 75. Ongelma volumen kanssa.
1
westrandy
06.06.2010 13:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve.
Eka postaus ja avuntarve on akuutti.

Eli otsikonmukaisen kitarakombon hankin taannoin ja nyt on ongelmana sellainen homma, että kun virrat narauttaa päälle, ovat presettien volumet taivaissa. Minua hämää sellainenkin asia, että master volumen pitäminen lähellä nollaa ei auta vaikka kyseessä on aivan normaali potikka. Eli miten channel volume voi ajaa masterin ohi?

Olen tehnyt factory resetin tuloksetta. Tuntuu loputtomalta urakalta alkaa tallentamaan jokaista presettiä matalammalla äänenvoimakkuudella yksi kerrallaan.

Olisiko jollakin heittää vinkkiä esim jokaisen presetin volumen laskemiseen kertalaakista?

Tänks

Antti1
06.06.2010 13:25:32

En osaa neuvoa sen tarkemmin, mutta olen 100% varma, että tietäisit ratkaisun tähänkin manuaalin kannesta kanteen lukemalla. Ei muuta tällä erää.

"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Ukko
06.06.2010 17:50:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos lohduttaa niin tuo on ihan tavallista linen tuotteiden kohdalla.

COVS jäsen nro 6
RekoS
07.06.2010 00:36:20 (muokattu 07.06.2010 00:36:39)

Spidereissä muistaakseni piti ne presetit tallentaa eri kanaville. Ja kun latasi kanavan, tuli voimaan säädetyt asetukset, johon ei siis senhetkiset potikoiden säädöt vaikuta. Tosin se versio spideristä oli II ja siitä on jo aikaa kun minulla moinen oli.

Preoccupancy of yours is mine. My time here is over...
Gamefer
09.06.2010 00:07:49

Kokeilin äsken samaa omalle 15W spider III:lle ja näemä tallentamalla onnistuu tämä volume säätö. Eli nupit kohille ja hetken pitää efektinappua pohjassa. Kiitoksia vinkistä, itekkin vasta tajusin moisen! :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti