Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lisäskobe combolle - voiko käyttää yhtäaikaa?
1
Freewheeler
03.06.2010 10:21:44 (muokattu 03.06.2010 10:33:21)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin Marshall 1936 2x12" -komeron. Combona on VOX AC30 CC2X . Voiko tuota 1936:a käyttää niin, että pitää combon omat kajarit kytkettyinä ja kytkee 1936:n sen stereoliitäntään (16 ohm)? Silloinhan totetutuisi combon lisäkaiutinvaatimusten mukainen 2 x 16 ohmin kaiutinkuorma. Silloin ilmeisesti vain toinen 1936:n kaiuttimista olisi käytössä.

Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Numb
03.06.2010 10:40:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei taida mennä noin. Ei se extension mykistä kombon omia kaiuttimia. Mun käsittääkseen sulla pitäis olla 16 ohm kaappi extension -reikään, jolloin sekä combon omat että lisäkaapin ämyrit puhaltaa, tai sitten 8 tai 16 ohm kaappi external -reikään, jolloin kombon omat kaiuttimet mykistyvät. Ei siel mun mielestä mitään stereoliitäntää ole - mut toisaalta sulla on se laite, ja mulla ei :D

Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
Freewheeler
03.06.2010 10:52:42

Numb: Ei taida mennä noin. Ei se extension mykistä kombon omia kaiuttimia. Mun käsittääkseen sulla pitäis olla 16 ohm kaappi extension -reikään, jolloin sekä combon omat että lisäkaapin ämyrit puhaltaa, tai sitten 8 tai 16 ohm kaappi external -reikään, jolloin kombon omat kaiuttimet mykistyvät. Ei siel mun mielestä mitään stereoliitäntää ole - mut toisaalta sulla on se laite, ja mulla ei :D

Tarkoitin tuota Marsua. Siinä on 16 ohmin stereoliitännät ja 8 ohmin monoliitäntä. Eli Voxista extensionista Marsun stereoliitäntään, jolloin molemmat Voxiin kytketyt (omat Celestion Bluet & Marsu 1936) ovat 16 ohmisia.

Numb
03.06.2010 11:02:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Freewheeler: Tarkoitin tuota Marsua.

Seison korjattuna :)

Noin sen pitäis mun mielestä silloin mennä, eli jos tuuppaat Marsnallin stereo -reikään, niin sieltä pauhaa vain yksi kaiutin 16 ohmissa.

Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
Freewheeler
03.06.2010 12:40:27

Numb: Seison korjattuna :)

Noin sen pitäis mun mielestä silloin mennä, eli jos tuuppaat Marsnallin stereo -reikään, niin sieltä pauhaa vain yksi kaiutin 16 ohmissa.

No sitähän sitten pitää tyypata! Tänx.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti