Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Räkkimallinen halpa multipaavo. Mikä?
1
tender.insanity
31.05.2010 14:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollainen siis olisi haussa. Noin satanen voisi olla hinta. Tulee löytyä ainakin ok reverb ja delay. Modulaatiotkin kelpaavat bonuksena.

G-Sharpia ei enää uutena taida saada. G-Major ei kiinnosta, koska liikaa, mitä en tarvitse.

Mikä siis? Onko toi behkun Virtualizer Pro tai FX2000 täysi susi?

Suositelkaapa! Ei siis mitään vahvarimalleja eikä säröjä.

How do you make holy water? -- You boil the hell out of it.
StoRBa
31.05.2010 15:15:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta ok reverb ja delay? Saat samaan hintaan parempaa ja sellasta kun haluat. Taitaa tuommonen G-major -kattaus olla aika tyypillinen noissa multiefekteissä, joten jos ei niinkään paljoa kaipaa niin kannattanee harkita pelkkää delayta esim.

MadCraft
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. Onko tuo... Super Guss Cola??
Lennu
31.05.2010 15:17:20

Olisko käytettynä joku TC:n M300 tai M350?

My life is like an Opel-highway.
Mandarax
31.05.2010 17:57:13

Tuosta Alesis Microverb 50e
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=423394

Itelläni on Alesiksen Quadraverb ja ihan kelpo efektiä sieltä lähtee. Se omani muuten saattaisi myös olla myynnissä jos vähän kattavampaa ja MIDIohjattua efektihärveliä satut tarvitsemaan.

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
JoKo
31.05.2010 18:40:24

SPX-90 on hyvä vehje edelleenkin.

le pargo
31.05.2010 19:41:39 (muokattu 31.05.2010 19:53:39)

Rocktron Intellifex (myös Intelliverb, Replifex tms.) Torilla näyttää silloin tällöin pyörivän, ei tosin ehkä ihan satasella, mutta n. 150€ pitäis irrota.

edit: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=421155

SirElwood
31.05.2010 19:54:49 (muokattu 31.05.2010 20:04:54)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mandarax: Tuosta Alesis Microverb 50e
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=423394

Jotenkin mun tekis mieli suositella myös tätä. En oikein osaa sanoa tarkasti miksi, mutta mulla oli tuommoinen (ja midiverb III ja IV) aikanaan. Kaikista noista laitteista jäi erittäin hyvä fiilis (kaverilla on vieläkin midiverb III käytössä). Itselleni tuo räkkimalli oli se mikä "pakotti" luopumaan, mutta jos räkkiä lähtisin vielä kasaamaan, niin joku noista varmasti tulisi hankittua. Ja hintahan tuossa torilla olevassa on mielestäni erittäin kiva ominaisuus.

EDIT: Toki joku yamahan E1005 olis hieno laite. Analoginen delay, chorus, vibrato, leslie, flanger, echo... Vituttaa roimasti että omani aikoinaan myin pois.

http://www.modezero.com/yamaha-e1005-e1010.htm
Christeraser
31.05.2010 21:22:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan Replifexiä, itse hankin omani reilu vuosi sitten Torilta enkä ole hetkeäkään katunut.
Mielestäni helppokäyttöinen, laadukkaat efektit, ei värjää liiemmin soundia (kuten esim G-major 1) ja löytyy tuohon vahvistimen ohjaamiseenkin 'releet'.
jussi1976
31.05.2010 21:50:01

Haluamatta milliäkään vängätä, olen miettinyt ja tutkinut viimeaikoina Bossin ja Rocktronin efektien eroja - siis räkkikuosisia sellaisia. Mun mielestä Bossin (GT & GX-sarja) delayt sun muut on jotenkin luonnollisempia kuin Rocktronilla (Makuasia!) mutta Roctron on taas sitten mun mielestä hienovaraisempi säätöjen suhteen (Xpression ja intellifex). Ja siinä on HUSH. Rocktron myös tuntuu selkeämmältä valikkoineen ainakin allekirjoittaneelle.

Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
ReBeat
31.05.2010 22:18:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse yrittäisin ostaa ehkä tuon Sony HR-MP5:n : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110537618157

mikhalon
01.06.2010 08:53:08

Ylimääräinen G-sharp lojuu hyllyssä. Noin vuoden vanha. Ihan kätevä peli ja helppokäyttöinen. Ota yhteyttä pikaviestillä jos kiinnostaa...

-Mikko-

jniska
01.06.2010 09:38:42 (muokattu 01.06.2010 09:39:15)

TC-electronic fireworx
Se on jo erittäin laadukas kapine.
Testailin moista pikaisesti, kun Ambitus sitä suositteli. Toimii.
Käytettynä löytynee noin 500 - 600 € hintaluokassa.

Laiha Lissu oli paras.
aristoteles666
01.06.2010 11:46:13

SirElwood: Jotenkin mun tekis mieli suositella myös tätä. En oikein osaa sanoa tarkasti miksi, mutta mulla oli tuommoinen (ja midiverb III ja IV) aikanaan. Kaikista noista laitteista jäi erittäin hyvä fiilis (kaverilla on vieläkin midiverb III käytössä). Itselleni tuo räkkimalli oli se mikä "pakotti" luopumaan, mutta jos räkkiä lähtisin vielä kasaamaan, niin joku noista varmasti tulisi hankittua. Ja hintahan tuossa torilla olevassa on mielestäni erittäin kiva ominaisuus.

EDIT: Toki joku yamahan E1005 olis hieno laite. Analoginen delay, chorus, vibrato, leslie, flanger, echo... Vituttaa roimasti että omani aikoinaan myin pois.

http://www.modezero.com/yamaha-e1005-e1010.htm

midiverb iv on hyvä kyllä kanssa.
ja viimeksi kun katsoin maksoi n. 100 e uutena.

tender.insanity
04.06.2010 13:11:08

No nyt olen päätynyt tuohon G-Sharpiin, jonka saan käytettynä tuossa about kahden viikon sisällä.

How do you make holy water? -- You boil the hell out of it.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti