Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5313 314 315 316 317343 344 345 346 347
LaMotta
26.01.2018 20:50:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitarfreak: Onnellisuus on sitä ku ei jaksa enää kaivella paskaa.
 
Paskan tutkimisesta oppii paljon.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Laulava Kylätohtori
26.01.2018 21:09:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Onnellisuus on sitä kun ei vituta.
 
Sä et vissiin ole ikinä ollut onnellinen.
 
Olkoon menneeksi
LaMotta
26.01.2018 21:20:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Sä et vissiin ole ikinä ollut onnellinen.
 
Rockaway on myyty lällällää.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Guitarfreak
26.01.2018 21:22:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Paskan tutkimisesta oppii paljon.
 
Juu. Menneisyyden ruokailutottumuksista.
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Laulava Kylätohtori
26.01.2018 21:24:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Rockaway on myyty lällällää.
 
:D
 
No nyt mäkään en ole onnellinen...
 
Tai siis olen. Noita vitun purkkeja on jo ennenstään ihan liikaa...
 
Olkoon menneeksi
LaMotta
26.01.2018 21:37:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: :D
 
No nyt mäkään en ole onnellinen...
 
Tai siis olen. Noita vitun purkkeja on jo ennenstään ihan liikaa...

 
Määrä ei voi korvata laatua. Pari kolme parasta säröä riittää.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Vihapiirakka
29.01.2018 09:15:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tahtoisin ihan oikean Gibsonin explorerin. Hyvähän tuo itsellä jo oleva Epin explorer on, mut sit vois sanoo et on iha Gibsoni talossa.
 
"ihan 3v ammattikoulua täytyy käydä"
hallu
29.01.2018 09:34:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lihis96: Tahtoisin ihan oikean Gibsonin explorerin. Hyvähän tuo itsellä jo oleva Epin explorer on, mut sit vois sanoo et on iha Gibsoni talossa.
 
Mä myin mun LesPaulin pois ja ajattelin että pärjäisin ilman Gibsonia. Nyt on parissa päivässä alkanut jostakin syystä Firebirdi kuumottamaan. Gibsonitta oleminen on jotenkin kamalaa :-( ihan kuin sielusta olisi leikattu palanen pois..... ilman Gibsonia en tunne itseäni kokonaiseksi :-( mikä neuvoksi? en tahtoisi sortua kitarakaupoille...... olen rauhassa, jos tämä menee vaikka ohi. Ehkä nämä ovat vain vieroitusoireita kun niin pitkään aikaani sen kanssa vietin.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
Guitarfreak
29.01.2018 10:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mä myin mun LesPaulin pois ja ajattelin että pärjäisin ilman Gibsonia. Nyt on parissa päivässä alkanut jostakin syystä Firebirdi kuumottamaan. Gibsonitta oleminen on jotenkin kamalaa :-( ihan kuin sielusta olisi leikattu palanen pois..... ilman Gibsonia en tunne itseäni kokonaiseksi :-( mikä neuvoksi? en tahtoisi sortua kitarakaupoille...... olen rauhassa, jos tämä menee vaikka ohi. Ehkä nämä ovat vain vieroitusoireita kun niin pitkään aikaani sen kanssa vietin.
 
Osta multa FB ;)
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
hallu
29.01.2018 11:18:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitarfreak: Osta multa FB ;)
 
Onpa muutes eteläsuomen magein firebirdi teikäläisellä ! et kai sä nyt tosissasi ole sitä myymässä? mulla on äskeisen maniakohtauksen jäljiltä väliaikaista vajetta maksuvalmiudessa, niin en oikeasti pysty tähän väliin ostamaan mitään :-D , mutta Gibsonivajaus mun pitää jotenkin sietää. Eihän sitä tiedä vikka oppisin kävelemään yhdeläkin raajalla :-D
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
Guitarfreak
29.01.2018 18:05:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Onpa muutes eteläsuomen magein firebirdi teikäläisellä ! et kai sä nyt tosissasi ole sitä myymässä? mulla on äskeisen maniakohtauksen jäljiltä väliaikaista vajetta maksuvalmiudessa, niin en oikeasti pysty tähän väliin ostamaan mitään :-D , mutta Gibsonivajaus mun pitää jotenkin sietää. Eihän sitä tiedä vikka oppisin kävelemään yhdeläkin raajalla :-D
 
Alkaa olemaan nii sekasin että varmaan myyn kohta kaikki romut pois :D ehkä pitäs rauhoittua (mahdotonta) ja alkaa ajatella järkevästi (toinen mahdottomuus)...
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Shredator
31.01.2018 13:50:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirvee vahvistin-GAS mutta pitäisi saada ensin tavaraa liikkeelle. Onneksi NAMM päättyi :D
 
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Savu
31.01.2018 20:52:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

6,5v sitten viimeks ostanut täysin uuden kitaran. Nyt on korkea aika ostaa toinen uusi, kunhan vain tulevat myyntiin uudet Ibanez AZ Prestiget. :)
 
-Ibanez freak- Torilla tavataan!
Dominaattori
31.01.2018 21:56:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savu: 6,5v sitten viimeks ostanut täysin uuden kitaran. Nyt on korkea aika ostaa toinen uusi, kunhan vain tulevat myyntiin uudet Ibanez AZ Prestiget. :)
 
Onhan täällä muitakin hyvän maun omaavia kuin minä.
 
Örp
VIPMetal
01.02.2018 03:57:58 (muokattu 01.02.2018 03:58:44)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myin Classic30 combon. Nyt on kauhea combokuume. Joko pieni näppärä putkicombo pedaalialustaksi (VHT Special 6 oli NIIN kiva) tai sitte joku mallintava Vox Valvetronix. Siis sitä varten ku kaverit käy kahvilla ja voidaan jammailla, juu nou... =D
 
Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why
Savu
01.02.2018 18:21:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dominaattori: Onhan täällä muitakin hyvän maun omaavia kuin minä.
 
Kauhee pähkäily oli H-H mallien välillä, mut onneks ratkes, että TFF on mattapintainen ja niistä en niin välitä. Sininen (ICM) lähtee heti tilaukseen kun niitä Levytukusta saa.
 
-Ibanez freak- Torilla tavataan!
Guitarfreak
01.02.2018 19:23:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Myin Classic30 combon. Nyt on kauhea combokuume. Joko pieni näppärä putkicombo pedaalialustaksi (VHT Special 6 oli NIIN kiva) tai sitte joku mallintava Vox Valvetronix. Siis sitä varten ku kaverit käy kahvilla ja voidaan jammailla, juu nou... =D
 
Ei mulla käy kavereita :D ei tajuu
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
VIPMetal
03.02.2018 05:45:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitarfreak: Ei mulla käy kavereita :D ei tajuu
 
=DD
 
Täyterölöääähäää...
 
Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why
Guitarfreak
03.02.2018 09:24:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaasutus loppuu kun tajuaa että se oma soitto/sekoilu ei muutu paremmaksi toisilla kamoilla :D
 
Kaikki paitsi rytmissäpysyminen on turhaa.
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Teme.H
04.02.2018 14:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mä myin mun LesPaulin pois ja ajattelin että pärjäisin ilman Gibsonia. Nyt on parissa päivässä alkanut jostakin syystä Firebirdi kuumottamaan. Gibsonitta oleminen on jotenkin kamalaa :-( ihan kuin sielusta olisi leikattu palanen pois..... ilman Gibsonia en tunne itseäni kokonaiseksi :-( mikä neuvoksi? en tahtoisi sortua kitarakaupoille...... olen rauhassa, jos tämä menee vaikka ohi. Ehkä nämä ovat vain vieroitusoireita kun niin pitkään aikaani sen kanssa vietin.
 
Voi vaan kuvitella tuon tuskan. Itsellänikin ollut pidemmän aikaa pahemman luokan Firebird gas. Sitten järjestyi pariksi viikoksi testiin `76 Firebird, ja miten kävi. Gas paheni entisestään. Ei oo helppoo :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5313 314 315 316 317343 344 345 346 347

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «