Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuumempaa mikkiä puoliakustiseen
1
Tappajabanaani
30.04.2010 10:41:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pahoittelen jos tällainen ketju on jo mutta en haulla ainakaan löytänyt.
Mulla on siis Epiphonen halpa puoliakustinen johon olisi tarkoitus vaihtaa tallamikki tuon alkuperäisen tilalle. Soundi kun on säröllä kovin ohut vaikka vahvistimen säätöjä miten vääntelisi.
Stratolla kuulostaa hyvältä mutta hurinaongelma on melkoinen jos säröä on rokkirosoa enemmän. Stratooni en halua humppareita vaihtaa.
Mikä olisi siis hyvä tallamikkivaihtoehto jos haluaisi puoliakustisella vähän rujompaakin kamaa soitella ? Hinta saisi mieluiten pysyä satasen alapuolella.

mickey76
30.04.2010 20:45:38

No se Seymour Duncanin JB vois olla yksi, joka on kehuja saanut myös puoliakkareissa. Mikä vahvistin sulla on käytössä, eli onko se soundi nimenomaan uudesta mikistä kiinni? Aika paljon voi saada irti myös ilman uusia mikkejä, kun niitä nappuloita ruuvaa siitä vahvistimesta. Been there done that.

Ite olin aikeissa hommata uudet mikit Epi Dotiin, mutta päädyinkin hommaamaan Bossin SD-1 -buusterin, mikä täytti omat tarpeeni paremmin, kuin hyvin. Lisäksi oli halvempi vaihtoehto, ja nopeampi lisä soundipalettiin, kuin mikkien vaihto puoliakustiseen!

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein
Tappajabanaani
02.05.2010 18:36:04

Tuommoinen pieni Laneyn LC15R löytyy. Alunperin ajattelin että josko lisäkaappi auttaisi mutta olen Epiä kokeillut myös nupin ja 4x12-kaapin läpi eikä soundi ollut silloinkaan ihan mitä hain. Kaulamikki on ihan okei mutta sillä en soittele kuin puhtailla. Pitää ehkä tuo JB testata jos ei soundi pelkällä ruuvamisella parane. Vai olisiko joku EQ- pedaali järkevämpi ostos ?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti