Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Straton tone potikka
1
joku muu sikko
29.04.2010 12:58:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve. Mulla on -93 stratocasterin ylempi tone pot. rikki. Ei siis säädä äänenväriä ja on vieläpä jumittunut 0 asentoon.
Osaisiko joku kertoa minkä ostan tilalle?
Joku näistä?
http://www.thomann.de/fi/fender_potentiometrit.html

"Lets go fucking crazy". -Ozzy Osbourne-
aristoteles666
29.04.2010 13:01:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toiseksi ylimmäinen, ylimmäinenkin käy, ja tbx jos haluat sen

weetube
29.04.2010 23:12:14

http://uraltone.com/kauppa/index.ph … l&XTCsid=oomic6kcr9mtup84996jugu1h4

Sieltäpä niitä löytyy.

Miikathebest
30.04.2010 02:44:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olethan tarkistanut että potikka on varmasti rikki, eikä kyseessä ole pelkästään oikosulku.

Liikaa säröä!
joku muu sikko
30.04.2010 09:58:22

Kitara oli huollossa ja korjausmies sanoi että se on todennäköisimmin rikki, tuli vaan niin kiire että ei ehtinyt vaihdattaa sitä silllä kertaa siellä.

Broadcaster
30.04.2010 13:30:04

joku muu sikko: Kitara oli huollossa ja korjausmies sanoi että se on todennäköisimmin rikki, tuli vaan niin kiire että ei ehtinyt vaihdattaa sitä silllä kertaa siellä.

No siinäpä vasta kunnon huolto olikin. Ei ehtinyt, haha :)

joku muu sikko
30.04.2010 14:16:48

Butterscotch: No siinäpä vasta kunnon huolto olikin. Ei ehtinyt, haha :)

Minulla oli kiire saada ne kitarat pois sieltä.

sepisti
30.04.2010 22:21:20

joku muu sikko: Minulla oli kiire saada ne kitarat pois sieltä.

Pakko heittää autovertaus: "Mulla oli niin kiire, että piti tilata hinausauto hakemaan rikkinäinen auto korjaamolta kotipihaan seisomaan."

:)

Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
joku muu sikko
01.05.2010 08:39:37

sepisti: Pakko heittää autovertaus: "Mulla oli niin kiire, että piti tilata hinausauto hakemaan rikkinäinen auto korjaamolta kotipihaan seisomaan."

:)

Noinkin on käynyt joskus. Auto on ollut huollossa ja siellä löydettiin jotain vikaa mutta oli niin kiire saada auto liikenteeseen että sitä vikaa ei sillä kertaa ehditty korjata. Näin kävi myös tässä tapauksessa stratocasterille.

rosberg
01.05.2010 13:29:06

5min on niin helvetin pitkä aika.

Battaya Love Machine
joku muu sikko
01.05.2010 20:03:22

No hyvä on, murruin nyt lopullisesti. Asiahan meni siten että olin vienyt kitarani huoltoon yli viikkoa aikaisemmin. Les Pauliin vaihdettiin talla, nauhat hiottiin, piuhan jakki vaihdettiin ja tehtiin perushuolto. Stratoon piti tehdä vain perushuolto. Soitinkorjaajan kanssa sovittiin että saisin kitarani pois torstaina. Perjantaina kun piti lentää aamukoneella Lontooseen ja halusin kitarat pois sieltä lojumasta. Korjaaja soitti minulle tostaina kello 18:20 että kepit olis valmiina. Liike oli menossa kiinni 18:30. Olin sopivasti länsiväylällä koska olin menossa hakemaan rautatieasemalta äitiäni joka oli tulossa meille kylään. Junan piti olla siellä n. 18:40. kerroin siis että nappaan kitarani siinä ohimennessä Ruoholahdesta ja ehdin juuri ja juuri sen tekemään ennen kuin juna tulee. No eihän mulla mitään parkkirahaakaan ollut ja autokin jäi maksutta lapinlahdenkadun varteen. Puhelimessa ei puhuttu mitään potikasta. No korjaaja sitten sanoi kitaroita vastaan ottaessani että huomasipa tuossa vielä testatessa potikan olevan rikki. No minulla oli tosiaan alle 10 minuuttia aikaa olla siellä steissillä mutsia hakemassa. Jäi sitten potikka vaihtamatta. Meinasin siinä että kylläpä minä pärjään sillä yhdellä tonella jonkun aikaa, kun soittelenkin lähinnä vain keski ja takamikillä. Tämmöistä se elämä välillä on.

Jii-Gee
01.05.2010 20:11:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: No hyvä on, murruin nyt lopullisesti.. ..Tämmöistä se elämä välillä on.

Mutsin vika.

" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
sepisti
01.05.2010 23:32:06

Sori. Meikähän ei telemiehenä muistanut, että stratossa on on kaksi tonea. Telehän menee melko soittokelvottomaksi, jos ainoa tone on kokoajan nollilla.

Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti