Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibsonin P-57 Classic Vintagen ja Plusin erot?
1
Stanley.Climbfall
09.04.2010 07:55:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin T-kaupassa ilmestyneen myös toiset Classicit mitä muutama kuukausi sitten en edes huomannut/nähnyt.

Onko jollain kokemusta molemmista ja kummat sopisi enemmän "335":een (tarkoitus on vaihtaa Sheraton II:n vakiomikit noihin Classiceihin)? Vahvariksi on tulossa H&K Statesman 6L6:lla ja tyyleinä modernrockista bluesiin.

Ainakin paperilla noi Vintaget kuulostavat paremmilta, mutta pikaisella googletuksella en löytänyt mitään soundclippejä.

"..it's your story.....do you want it back..."
fox
09.04.2010 10:34:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stanley.Climbfall: Huomasin T-kaupassa ilmestyneen myös toiset Classicit mitä muutama kuukausi sitten en edes huomannut/nähnyt..

Kyllähän Classiceista on myös tuota -57 Classic Plus -mikkiä on ollut jo pitkään. Siinä on vaan hieman enemmän ulostulotehoa. Vähän sama juttu kuin jos vertaa Burstbucker 2:sta kolmoseen.
Itse oon noita Classic Plussia käyttänyt.

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Stanley.Climbfall
10.04.2010 12:06:27

Jooh, no ehkä mä ostan noi Plussat kun hintaerokin on noin pieni.

fox
10.04.2010 12:17:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stanley.Climbfall: Jooh, no ehkä mä ostan noi Plussat kun hintaerokin on noin pieni.

Niin, onhan siin sitte hiukkasen "tehoreserviä".. ;) Tosiaan ite olen kyllä noista Plussista tykännyt, sitä en tiiä miltä ne semissä kuulostaa - ei pahalta kuitenkaan, luulisin.

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Les Fender
10.04.2010 13:45:23

fox: Niin, onhan siin sitte hiukkasen "tehoreserviä".. ;) Tosiaan ite olen kyllä noista Plussista tykännyt, sitä en tiiä miltä ne semissä kuulostaa - ei pahalta kuitenkaan, luulisin.

Ainakin '57 Classikit ilman plussaa toimii hienosti semissä, miksipä ei sitten plussatkin.

"Living is easy with eyes closed!"
MarkoA
10.04.2010 14:05:09

Ollut molemmat. Plussat meni vaihtoon. Plussassa marginaalisen määrän enemmän outputtia ja samassa määrin heikompi erottelevuus & yläpää. Pieni ero, mutta ero kuitenkin. Mulla oli Tokain LP kopiossa ko. mikit ja siinä kyseisessä kitarassa plussat oli ehkä (muistin mukaan) vähän tummasoundiset, vaikka säröllähän siitä selviää...

Hyvät mikit ne plussat on, mutta hinta aika karsea.

Goodbye T Jane
Stanley.Climbfall
13.04.2010 08:35:31

Pistin 2kpl:tta Plussia tilaukseen ja samaan hintaan (209€) sain pari settiä Elixirin Nanoweb Light:eja.

Sit oma Sheraton lähtee Kitarapajalle, joka vaihtaa mikit ja teettää uuden satulan. Eiköhän se sit o ihan kelpo kitara. :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti