Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Treenikämppä uima-altaana, kitarakamojen ennuste?
1 2 3
StJerky
08.04.2010 10:27:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silppuri: Tässä kannattaa myös katsoa, mistä vakuutuksen ottaa. Oman kuuleman mukaan tuo If ei todellakaan ole ihan innokkaimmasta päästä korvaamaan yhtään mitään yhtään kenellekään. Yhdestä toisesta vakuutusyhtiöstä ei sen sijaan ole mitään negatiivista sanottavaa....
 
Näin on. If on pahin ja samoin oli jo sen edeltäjä Sampo. Minäkin olen todella tyytyväinen vauhdettuani.
 
oiva tumpeloinen
08.04.2010 10:34:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Näin on. If on pahin ja samoin oli jo sen edeltäjä Sampo. Minäkin olen todella tyytyväinen vauhdettuani.
 
Ei mulla kyllä ole mitään pahaa sanottavaa IF:n korvauksista. Olen myös käyttänyt soittimia huollossa vakuutusyhtiön piikkiin (kallein maksoi toista tonnia), eikä siellä ollut mitään ongelmaa. Mä olin itseasiassa ulkomailla tuon jutun käsittelyaikaan, niin he pyysivät vaaditut dokumentit suoraan maahantuojalta, että sai asioihin vähän vauhtia. Ilmoittivat vielä pyynnöstäni päätöksen puhelimitse mulle, kun en ollut kotona kirjeitä aukomassa.
 
Murgo
08.04.2010 20:41:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noista kastuneista pedaaleista edelleen: kastunut sähkölaite ei todellakaan ole automaattisesti entinen. Minulla on mennyt mm. rannekello täyteen merivettä (lasi hajosi kiveen uidessa) ja pari kertaa kännykkä sekä kerran USB-tikku joutuneet housujen taskussa pesukoneeseen. Kaikki laittet selvisivät, kellon huuhtelin välittömästi puhtaalla makealla vedellä ja kuivasin auringossa, kännykät ja USB-tikun laitoin vain kuivumaan pöydälle pariksi päiväksi, ja toimivat ainakin useita vuosia jälkeenpäin (kännykät ovat jo vaihtuneet uudempiin lähinnä akkujen hiivuttua ja ulkokuorten kulahdettua, USB-tikku toimii edelleen, n. 3 vuoden jälkeen, rannekello toimi n. 5 vuotta jonka jälkeen rannekkeen kiinnitystappien reiät kävivät niin väljiksi että lopetin sen käytön, uudella patterilla voisi hyvin toimia vieläkin, ainakin lasin vaihtanut kelloseppä sanoi ettei mitään vahinkoa ollut tapahtunut).
 

 
Erittäin pieniä komponetteja ja tiheitä piirilevyjä sisältävissä laitteissa saattaa olla korroosion vaara veden sisältämien mineraalien takia, huuhtelu jollain sopivalla aineella vois auttaa (en osaa kyllä sanoa mikä sellainen aine olisi, öljytön kontaktispray ei ainakaan varmaan aiheuttaisi vahinkoa).
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
tender.insanity
08.04.2010 20:47:52 (muokattu 08.04.2010 20:48:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iskariot: Itsellä taas ei Ifistä ole pahaa sanottavaa vaan korvausasiat on sujuneet aina mallikkaasti. Itseä tyydyttävät korvaukset olen saanut niin auto-, lapsi- kuin kotivakuutuksestakin ja kaikkia on tarvinut useamman kerran. Soittokamojen tiimoilta ei tosin ole tarvinut vakuutusyhtiön kanssa asioida.
 
Mä rikoin oman lespaulin vahingossa ja If korvasi siitä mukisematta sen verran että sain enemmän omavastuunkin jälkeen, mitä siitä itse maksoin.
 
s151669
09.04.2010 08:42:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: huuhtelu jollain sopivalla aineella vois auttaa (en osaa kyllä sanoa mikä sellainen aine olisi
 
Isopropanoli. Saa apteekista apteekin hintaan tai halpakaupasta polttoaineen jäänestona järkevämpään hintaan.
 
Antikitarasankari
Kunnallisjäte
09.04.2010 21:40:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pieni update omaan tilanteeseen kitarakamojen suhteen:
Kukas mulle eka ehdotti sitä kamojen kuivaamista? McNulty? => KIITOS!
 
Avasin kaikki pedaalit niin atomeiksi kuin osasin ja kuivasin ne hiustenkuivaimella. Sen jälkeen sama operaatio nupille ja kaapille (näitä en hirveesti purkanut.) Piuhat, hihnat yms. sälät ripustin pyykkitelineelle kuivumaan ja muut kamat avonaisena olohuoneen lattialle kuivumaan.
 
Tänään sitten testasin:
Vahvistin soi aivan niinkuin ennenkin ja soipa muuten kivasti sormisoitolla kerrostalovolumella. Kuka sano ettei putkivahvistin kuulu kerrostaloon?;)
En tietenkään vielä päässyt avaamaan volumea, mutta vahvistin on kunnossa.
 
Sitten testasin jokaisen pedaalin erikseen sekä virtalähteen. Kaikki toimii. Ainoa epäily tässä on, että kuinka kauan toimii, mutta nyt näyttää siltä että täydellisen katastrofin sijaan ei tainnut käydä oikeen kuinkaan... (siis mulle, kavereille kävi huonommin mikä hillitsee juhlimista)
 
Vakuutusyhtiön kanssa en oo varma miten toimin, jos nyt saadaan uusi treenikämppä ja siellä pääsee avaamaan kamat ja toteamaan et kaikki bueno, niin antaa olla.
 
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
oiva tumpeloinen
09.04.2010 23:23:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnallisjäte: Pieni update omaan tilanteeseen kitarakamojen suhteen:
Kukas mulle eka ehdotti sitä kamojen kuivaamista? McNulty? => KIITOS!
 
Avasin kaikki pedaalit niin atomeiksi kuin osasin ja kuivasin ne hiustenkuivaimella. Sen jälkeen sama operaatio nupille ja kaapille (näitä en hirveesti purkanut.) Piuhat, hihnat yms. sälät ripustin pyykkitelineelle kuivumaan ja muut kamat avonaisena olohuoneen lattialle kuivumaan.
 
Tänään sitten testasin:
Vahvistin soi aivan niinkuin ennenkin ja soipa muuten kivasti sormisoitolla kerrostalovolumella. Kuka sano ettei putkivahvistin kuulu kerrostaloon?;)
En tietenkään vielä päässyt avaamaan volumea, mutta vahvistin on kunnossa.
 
Sitten testasin jokaisen pedaalin erikseen sekä virtalähteen. Kaikki toimii. Ainoa epäily tässä on, että kuinka kauan toimii, mutta nyt näyttää siltä että täydellisen katastrofin sijaan ei tainnut käydä oikeen kuinkaan... (siis mulle, kavereille kävi huonommin mikä hillitsee juhlimista)
 
Vakuutusyhtiön kanssa en oo varma miten toimin, jos nyt saadaan uusi treenikämppä ja siellä pääsee avaamaan kamat ja toteamaan et kaikki bueno, niin antaa olla.

 
Jos ne toimii nyt, niin eiköhän ne toimi ihan normaalisti tulevat vuodetkin. Vakuutukseen kannattaa kuitenkin tehdä ilmoitus, jos lähiaikoina romuille käy jotain. Tuskinpa käy, mutta helpottaa taistelua siinä vaiheessa. Tietenkin, jos kamoissa näkyy jotain jälkiä vedestä, niin sitten oman harkinnan mukaan ilmoituksia niistä.
 
McNulty
09.04.2010 23:31:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnallisjäte: Pieni update omaan tilanteeseen kitarakamojen suhteen:
Kukas mulle eka ehdotti sitä kamojen kuivaamista? McNulty? => KIITOS!
 
Avasin kaikki pedaalit niin atomeiksi kuin osasin ja kuivasin ne hiustenkuivaimella. Sen jälkeen sama operaatio nupille ja kaapille (näitä en hirveesti purkanut.) Piuhat, hihnat yms. sälät ripustin pyykkitelineelle kuivumaan ja muut kamat avonaisena olohuoneen lattialle kuivumaan.
 
Tänään sitten testasin:
Vahvistin soi aivan niinkuin ennenkin ja soipa muuten kivasti sormisoitolla kerrostalovolumella. Kuka sano ettei putkivahvistin kuulu kerrostaloon?;)
En tietenkään vielä päässyt avaamaan volumea, mutta vahvistin on kunnossa.

 
Loistavaa! Todella hieno homma että kamat pelittävät!
Tällaisista jutuista tulee itselle positiivinen mieli myös, kun oikeasti hädän hetkellä homma kääntyykin "oikeinpäin".
 
six-six-o-four
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «