Muusikoiden.net
06.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suosikkiasentonne Dyna compin kanssa
1
dust sucker
18.03.2010 13:17:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvasin, että otsikko aiheuttaa monille merkityksiä lukioiden mielessä.

Mutta, itse ajattelin Dyna compin käyttöä erityisesti kitaran kanssa. Miten itse olette saaneet laitteesta sellaisen soundin joka ei söisi liikaa iskun attakia soinnun syttyessä ja kuitenkin antaisi läheisyyttä, sustainia , kielten soinnin vaimetessa? Itselläni laite on usein napit vastakkain, face to face, volume klo 15:ssa ja sensitivity klo 9:ssä, joskus jopa niin, että vola on klo 16:ssa ja senssi klo 8:ssa. Näin verme antaa vain pikantin mausteen ja in you face -tunnelman.

Krice
18.03.2010 13:27:26 (muokattu 18.03.2010 13:29:44)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korkea polviasento. Pedaalissa viisarit pystyssä.

Jäärä
18.03.2010 13:53:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on molemmat potikat n. klo 12.00, ehkä ne kuitenkin elää siinä 11.55-12.05 asennossa riippuen kuun asennosta ja biorytmeistä. Yritän säätää sen siten, että semmonen funk-komppaus hieman rajummalla kädellä cleaneilla olisi lähellä samaa volumetasoa kuin näppäily tai muu soitto cleaneilla ilman kompuraa. Se on aika harvoin päällä mulla kuitenkin, noihin juttuihin se värittää soundia sopivasti.

Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti