Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: JACKSON JS32RT DINKY kokemuksia kellää
1
_Max_
18.03.2010 00:29:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikkäs olis tarkotus ostaa kotia kakkos kitara ja osui tuollainen keppi silmii.. onko kellää kokemuksia/ajatuksia kyseisestä kamppeesta.. hinta ei ainakaa päätähuimaa ja seki on tiedos ettei halvalla hyvää saa mut nyt ideana on ostaa kohtalainen kitara kotioloihin ja sellanen jolla joskus reeneissä vois käydä vinguttamassa.. ja ihan sen takia pitäs toinen kitara hommata et saa toisen pitää normivireessä ja toisen c vireessä.. rasittavaa ruuvata eestaas.. toi jacksoni on ainaki mun silmään ihan ok
http://www.musiikkiliike.fi/index.php?target=products&product_id=33633

Antti1
18.03.2010 00:52:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikuttaa spekseiltään ihan ok:lta.

Mun kokemuksien mukaan Jackson on käyttänyt halpiksissaan vähän huonolaatuista elektroniikkaa, mutta sen vaihto muutaman vuoden sisään ei monen euron investointi ole. Mikeistä en osaa sanoa, kuin että tähänastiset kokemukset on olleet keskivertoa bulkkikamaa ja noi tuskin poikkeaa linjasta. Kyllä niillä pärjäillyt on. Tallapalat on vastaavissa olleet vähän pehmoista ja kielet syöneet kohtuuttoman nopeasti --> viilaustarvetta esiintyy melko hätäseen, mutta nekin voi aikanaan tarvittaessa uusia.

Tohon rahaan varmaan ihan ok keppi, jos soittotuntuma miellyttää. Mä olen tykännyt Jacksonin vanhemmista profiileista, kun ne ei oo niin litteitä ja superohuita kaikki kuitenkaan. Nykytuotannosta ei mitään hajua.

"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti