Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minkä maalainen merkki Reno on?
1
Kakuzato
15.03.2010 18:13:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei siis kuten otsikosta näkee, niin kysyisin siis minkä maalainen merkki Reno on?
Itse en löytänyt tietoa kyseisestä merkistä oikeen mistään.

Twinkle
15.03.2010 18:24:21

Kakuzato: Hei siis kuten otsikosta näkee, niin kysyisin siis minkä maalainen merkki Reno on?

Jos se on uutta roinaa niin varmaan kauko-idässä tehtyä, täällä brändättyä tavaraa. Jos taas jotakin vanhempaa niin se on yhä todennäköisesti kaukoidän rojua brändättynä.

En oikeasti tiedä, siitä vain arvelen että yleensä soittimesta kuin soittimesta löytyy jotakin tietoa jos se on länsimainen tai sillä on jotakin historiaa.

viny
15.03.2010 18:38:54

Kakuzato: Hei siis kuten otsikosta näkee, niin kysyisin siis minkä maalainen merkki Reno on?

Itsekin oon tota miettinyt kun Renon stratokopio löytyy. Ei oo nettisivuja tai mittää.

petrin1
15.03.2010 18:43:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ranskastahan se on ! hohoohoooohoohoo

McNulty
15.03.2010 18:48:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reno on EM Nordicin maahantuoma merkki, jonka valmistus on tosiaan Kaakkois-Aasiassa. Halpa merkki, mutta yllättävän toimiva hintalaatusuhde...

"Znanija ne imeet nikakogo znachenija, esli vy polozhite ego na praktike." -Anton Pavlovich Chekhov
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti