Muusikoiden.net
09.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: BC Richeistä keskustelua..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Skeletor
26.01.2003 12:40:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin kaikki keskustelupalstan BC Richien (tulevat?)omistajat voisi kirjoitella tänne, mutta sitten voi heti jättää pois viestit tyyliin: "BC Rich on paskaaa", "Mun Jacksoni on parempi" ym.. Mutta Itse tuli tässä hommattua kakkoskirveeksi Bronze Series Warlock ja EMG - 81 setti siihen, mutta mun tuuriani että mikit olivat paskana (maanantai kappaleet, lähti takaisin liikkeeseen), mutta suositelkaa joitakin "hevimikkejä", passiivi tai aktiiveja, DiMarziot, EMG, Duncan jne. Kesällä voisi sijoittaa NJ Series Beastiin jos budjetti sallii :)

Svart Metal i från Åbo
Skeletor
26.01.2003 14:57:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No perhana missä kaikki BC Rich immeiset on... ?

Svart Metal i från Åbo
Arry
26.01.2003 15:10:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh noh, ei tämä mikään chatti ole. Patience.

Kaikki on hyvin niin kauan kun voi syyttää muita.
Vilhelmus
26.01.2003 16:46:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on NJ Beasti. Kokeilematta ostin. Ollut nyt vähän käyttämättä kun hevibändi on telakalle.

Korealaiseksi oli kyllä positiivinen yllätys. Iso runko soi niinkun pitääkin (ainakin verrattuna omaan Jaskan hevikeppiini) ja mikit ovat originaaleiksi ihan ok. Ja se näkö, se näkö =D

Lisää diskanttia!
Billsner
31.01.2003 09:41:33

Bc Richejä on tullut oulun soitin & tarvikkeeseen, mutta http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=1&t=17263&o=0&x=266f0cf285
Reno.
31.01.2003 14:28:27

Bronze on ihan hyvä tolleen kakkos/pelleilykitarana, mutta yli viittäsätää ernoa en maksais minkään maailman richistä..

I've been attacked by storms of disillusions
viltsu-79
31.01.2003 14:53:53

No niin kaikki keskustelupalstan BC Richien (tulevat?)omistajat voisi kirjoitella tänne, mutta sitten voi heti jättää pois viestit tyyliin: "BC Rich on paskaaa", "Mun Jacksoni on parempi" ym.. Mutta Itse tuli tässä hommattua kakkoskirveeksi Bronze Series Warlock ja EMG - 81 setti siihen, mutta mun tuuriani että mikit olivat paskana (maanantai kappaleet, lähti takaisin liikkeeseen), mutta suositelkaa joitakin "hevimikkejä", passiivi tai aktiiveja, DiMarziot, EMG, Duncan jne. Kesällä voisi sijoittaa NJ Series Beastiin jos budjetti sallii :)

Duncanin Dimebucker toimii hyvin ja Dimarzion N2X omaa kanssa todella kovan ulostulon,mutta aktiivimikit tietystysti potkivat yleensä paremmin,jos ei pieni soittodynamiikan supistuminen häiritse.Aktiiveista suosittelisin PJ MAX:ia,jos jostain satut löytämään.

Nixzar
29.10.2003 13:00:07

Joo mäkin oon vaihtamassa omaan bodyart assassiniin
Seymour Duncanin Dimebuckeria ja Hot rails mikkejä...Eiköhän ala kohta potkimaan.!

*Keep on rocking in the free world*
outo_O
29.10.2003 13:50:18 (muokattu 29.10.2003 13:51:02)

Mulla on nj assassini.. pidän siitä koska se on helvetin hyvä soittaa, kaula on juuri täyteläinen mulle. Mutta ruma se on, vaikkakin se on straton mallinen sinisillä maaleilla ja loimukannella. (mielipide asia, ei viimeistely) Mikeistä sen verran että ne menee tukkoon jos esim. soitan korkeammilta nauhoilta kaksi nuottia samaa aikaan.. no se ei häiritse paljoa.

On toi ollu mulla myynnissä, mutta aina on ollu pakko vetää pois myynnistä, kun on kiertänyt musaliikkeet, ja todennut, että parempaa ei löydy edes tuplahinnalla, mitä tosta sais..

Beast ois yks mitä tekis mieli murjoa niin että korvat särkyy, siinä on miehekäs muotoilu.. ei heiverö pojille..

B L A C K E N E D ! ! !
Nixzar
29.10.2003 13:51:39

Mulla on nj assassini.. pidän siitä koska se on helvetin hyvä soittaa, kaula on juuri täyteläinen mulle. Mutta ruma se on, vaikkakin se on straton mallinen sinisillä maaleilla ja loimukannella. (

Sinähän se olit joka tarjosi sitä kaverilleni.? vai olenko hakoteillä.?

Fortune
29.10.2003 13:51:50

Se oli hupaisa se AV-messuilla ollut persekitara. Paitsi että hienompi olisi oma perse jumboakustisessa, tyyliin Martin Cowboyt.

Nixzar
29.10.2003 13:58:25

Paljonkohan tolla on hintaa.? En oo missään myynnissä ikinä nähnyt...

http://www.bcrich.com/2003/platinum/platinum_assassin.jpg

jPekka
29.10.2003 15:03:39

Se oli hupaisa se AV-messuilla ollut persekitara.

Saiskohan siitä sillai ZZ Top -tyyliin karvapintaisena? Siis niin kuin todellisille miesten miehille ja naisille?

.

- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
PekkaRii
29.10.2003 16:06:51

Mulla oli, tai siis faijalla :), tuossa 90 luvunalkupuolella B.C. Rich. Se oli eka kitara jota soitin ja siis sillä opettelin Enter Sandmanin riffejä hiki hatussa.

Mikä ton B.C. Richin tarina oikein on? Eikös se ole Amerikkalainen merkki? Se mun skeba oli Made in USA. Itseasiassa hyvin samanalinen kuin tuo kuva tuon linkin takana. Sis linkki on tuossa muutama viesti enne tätä.

Missä lie kitara nykyään...se oli punainen.

"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Mörkö
29.10.2003 17:49:55

Itseltäni löytyy Warlock. Täytyy sanoa että ihan mainio kitara on. Vaihdoin tässä jonkin aikaa sitten EMG 81 ja 85 mikitkin siihen joten aina vain paranee. ;)

Täytyy sanoa että on kyllä aika väärinymmärretty keppi. Tuntuu olevan välillä muotia dissata B.C Richejä. Mutta hyvä kitara se on.

"vinsentti on vihree nyrsijä"
Super-Jari
29.10.2003 17:54:58

Mulla on ritsin varlokki ja arvostelu löytyy mun sivun kautta.

Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala
K.a.o.s
05.11.2003 09:01:34

Multa löytyy b.c Rich assasin...jepjep

naks! ja Pois....
K.a.o.s
05.11.2003 09:03:16

Paljonkohan tolla on hintaa.? En oo missään myynnissä ikinä nähnyt...

http://www.bcrich.com/2003/platinum/platinum_assassin.jpg

kun ostin se tais olla vähä reilu 1000e... ja ostin sen Top soundista(seinäjoki)!!

naks! ja Pois....
Lonesome
05.11.2003 09:18:34

Mikä ton B.C. Richin tarina oikein on? Eikös se ole Amerikkalainen merkki? Se mun skeba oli Made in USA.

Jännä juttu tämä B.C.Rich. Siis että se on yllättäen 2000-luvun metallikitara-merkki. Vaikuttaa olevan vähän samassa asemassa näin julkisuuden kannalta kuin Jackson/Charvel 80-luvulla.

Kyseisiä keppejä on Jenkkilässä tehty ainakin 70-luvun puolesta välistä eteen päin. Oli muuten tämä Rich 70-luvulla ainoa kitaravalmistaja, jonka tuotteita Joe Perry suostui käyttämään näiden perinteisten lisäksi. Jos hyllystä löytyy Aerosmithin "Live Bootleg", niin sen kuvista saa vähän käsitystä mallistosta vm. about -78.

"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
outo_O
05.11.2003 14:18:31

kun ostin se tais olla vähä reilu 1000e... ja ostin sen Top soundista(seinäjoki)!!

ilkeää sanoa sulle mutta onkos tossa nyt 600€ liikaa hintaa..? platinum series?
: | ilkeitä kauppiaita siellä seinäjoella..

B L A C K E N E D ! ! !
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti