Muusikoiden.net
02.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Music Man JP signature
1
StratoPablo
06.03.2010 18:30:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä tälläisiä olen miettinyt, mutta näistä ei mulla oo mitään kokemusta ja harvoin pääsee testaamaan. Senpä takia kysynkin, että mitä mieltä arvon kitaristit ovat tästä kepistä mieltä.

Vladi
06.03.2010 18:39:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StratoPablo: Elikkä tälläisiä olen miettinyt, mutta näistä ei mulla oo mitään kokemusta ja harvoin pääsee testaamaan. Senpä takia kysynkin, että mitä mieltä arvon kitaristit ovat tästä kepistä mieltä.

Mä oon kaks kertaa soittanu liikkeessä tuommoisella. Niiden perusteella sanoisin seuraavaa:

+ Laatu
+ Kaula, nopea ja ylänauhoille pääsy vaivatonta
+ Soundit, todella monipuolisesti saa ääntä ulos
+ Kevyt kuin mikä
+ Ergonominen ainakin mulle

- Kaula oli omaan käteen liian kapea, muuten olisin moisen hankkinut
- Mun mielestä noi värivaihtoehdot on aika tylsiä, BFR-malleissa ollaan jo oikealla suunnalla
- Joillekkin Petrucci-leima voi olla ongelma

Tämmöinen mielipide on kahden testisession perusteella jäänyt.

PS. Hakua voisit käyttää, kitarasta löytyy jo juttua ;)

Kyllä se siitä.
StratoPablo
06.03.2010 18:46:03 (muokattu 06.03.2010 18:46:27)

Vladi: Mä oon kaks kertaa soittanu liikkeessä tuommoisella. Niiden perusteella sanoisin seuraavaa:

+ Laatu
+ Kaula, nopea ja ylänauhoille pääsy vaivatonta
+ Soundit, todella monipuolisesti saa ääntä ulos
+ Kevyt kuin mikä
+ Ergonominen ainakin mulle

- Kaula oli omaan käteen liian kapea, muuten olisin moisen hankkinut
- Mun mielestä noi värivaihtoehdot on aika tylsiä, BFR-malleissa ollaan jo oikealla suunnalla
- Joillekkin Petrucci-leima voi olla ongelma

Tämmöinen mielipide on kahden testisession perusteella jäänyt.

PS. Hakua voisit käyttää, kitarasta löytyy jo juttua ;)

Jees, ois joo tosiaan pitäny hakua, mut olin liian laiska vaikka pari sivua selasinkin taaksepäin ettei ihan tuoretta juttua ole. Himottaa niin perkeleesti tollanen kitara ja Petrucci leima ei oo mulle kyllä ainakaan ongelma, joten ei tää kommentti ainakaan tyrmännyt mun ajatuksia tosta kitarasta. Kuulostais just sopivasti multa, etenkin toi keveys ja monipuoliset soundit on se isoin juttu.

Ebaysta ajattelin koittaa lotota hiukan halvemmalla tuollasta niin katsellaan mitä käy :)

E: Edelleenkin siis saa mielellään kokemuksia pistää.

miiks
06.03.2010 20:30:50

Mulla on tuo perusmalli, eli ilman piezoja tai muita, ja tykkään kovasti. Kaula on tosiaan ohut ja nopeasoittoinen ja muutenkin kitara on siro ja kevyt.

Mun mielestä toi on myös hienon näköinen, BFR-mallit vielä hienompia, mutta ainakin tuosta mun oman kepin pirteän punaisesta väristä tykkään :) Jos rahaa löytyy ja kaula tuntuu hyvältä, suosittelen!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti