Muusikoiden.net
10.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Epiphone Aged Wilshire Reissue
1
McLeach
18.02.2010 11:23:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia noista uusista, halvoista reissue-malleista?
http://www.thomann.de/fi/epiphone_aged_wilshire_reissue_eb.htm

Void
18.02.2010 11:27:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aged? Näköjään faded-viimeistely saanut uuden houkuttelevamman nimityksen.

War... war never changes.
Numb
18.02.2010 11:34:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siel on just nyt yksi valkoinen B-Stock, jossa block inlayt. Sen mä mieluummin ottaisin :)

http://www.thomann.de/fi/epiphone_wilshire_ltd_white_b_stock.htm

Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
Artist
18.02.2010 11:35:10 (muokattu 18.02.2010 11:45:06)

DLX:ssä Albertinkadulla roikkui yksi tuollainen, olin innolla odottanut noita, mutta tuo oli todellisuudessa jotenkin halvemman näköinen kuin kuvissa. En jaksanut sitten testata, vaan päätin, että säästän oikeaan.

Jos tuolla suunnalla liikut niin kannattaa käydä testaamassa.

E: tuo valkoinen LTD edition on ihan eri kitara, täysikokoiset humpparit ja eri viimeistely, ei siis Wilshire-speksit lain...

"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
p130
18.02.2010 20:41:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artist: DLX:ssä Albertinkadulla roikkui yksi tuollainen, olin innolla odottanut noita, mutta tuo oli todellisuudessa jotenkin halvemman näköinen kuin kuvissa. En jaksanut sitten testata, vaan päätin, että säästän oikeaan.

Vähän reilulla tonnillahan alkaa hyvällä tuurilla tai aktiivisella etsimisellä irtoamaan refin + vaihdettuja osia -sarjaa eli niitä soittajan vehkeitä. Aika jees diilejä käyttövehkeiksi sillä hinnalla.

E: tuo valkoinen LTD edition on ihan eri kitara, täysikokoiset humpparit ja eri viimeistely, ei siis Wilshire-speksit lain...

Uusia reissueita en ole päässyt kokeilemaan, mutta ainakin nuo vanhat täysikokoisilla humppareilla olevat ovat asiallista tavaraa. Mutta eivät tietenkään minihumppariwishirejä... Kaulan liitos on kuvien perusteella muotoiltu sirommaksi ja vintagea vastaavaksi '66 Wilshireen. Voi olla, että sellainen joskus meille pesiytyy...

Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Artist
18.02.2010 21:21:54

p130: Vähän reilulla tonnillahan alkaa hyvällä tuurilla tai aktiivisella etsimisellä irtoamaan refin + vaihdettuja osia -sarjaa eli niitä soittajan vehkeitä. Aika jees diilejä käyttövehkeiksi sillä hinnalla.

Jep, vähän aikaa sitten meni yksi Coronet, jonka olisin voinut ottaakin. Mutta tokihan näitä parhaita diilejä ei ihan koko ajan tule vastaan. No, jos nykyisillä kamoilla jaksaisi mennä jonkin aikaa ja siinä sivussa säästää...

Uusia reissueita en ole päässyt kokeilemaan, mutta ainakin nuo vanhat täysikokoisilla humppareilla olevat ovat asiallista tavaraa. Mutta eivät tietenkään minihumppariwishirejä... Kaulan liitos on kuvien perusteella muotoiltu sirommaksi ja vintagea vastaavaksi '66 Wilshireen. Voi olla, että sellainen joskus meille pesiytyy...

Joo, hyvää olen kuullut noista täyshumppareilla olevista. Epäilemättä kelpo käyttökitaroita.

koponen
18.02.2010 22:30:49

Olisivat puupäät saaneet tehdä reissun siitä originaalista Wilshirestä, missä on symmetrinen body ja P-90:t. Block-inlayt viimeistään pilaa koko yrityksen, sillä niitä ei Wilsiressä ikinä ollut.

I'm endorsed by Marshall
Estranged
18.02.2010 22:33:29

koponen: Olisivat puupäät saaneet tehdä reissun siitä originaalista Wilshirestä, missä on symmetrinen body ja P-90:t. Block-inlayt viimeistään pilaa koko yrityksen, sillä niitä ei Wilsiressä ikinä ollut.

http://www.thomann.de/fi/epiphone_1962_wilshire_reissue_usa.htm

Onko tarpeeksi lähellä? On tosin hintaakin vähän enemmän.

"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
Tande
18.02.2010 22:34:06

koponen: Olisivat puupäät saaneet tehdä reissun siitä originaalista Wilshirestä, missä on symmetrinen body ja P-90:t. Block-inlayt viimeistään pilaa koko yrityksen, sillä niitä ei Wilsiressä ikinä ollut.

Niinpä...

http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco

In Rock.
jra
19.02.2010 07:08:59

Noilla näyttäisi olevan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=gahO9IlwDEw

- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
p130
19.02.2010 10:28:03

Artist: Jep, vähän aikaa sitten meni yksi Coronet, jonka olisin voinut ottaakin. Mutta tokihan näitä parhaita diilejä ei ihan koko ajan tule vastaan. No, jos nykyisillä kamoilla jaksaisi mennä jonkin aikaa ja siinä sivussa säästää...

Mulla on kuusneloset Crestwood ja Wilshire. Wilshire on nimenomaan "soittajan" versio, refin ja vaihdettua osaa. Molemmat kiinteällä tallalla. Jos joskus saisi kampiversion haalittua, voisi Wilshire olla myynnissäkin. Vaan tuskin ihan lähiaikoina...

Artist
19.02.2010 10:38:04 (muokattu 19.02.2010 10:40:39)

p130: Mulla on kuusneloset Crestwood ja Wilshire. Wilshire on nimenomaan "soittajan" versio, refin ja vaihdettua osaa. Molemmat kiinteällä tallalla. Jos joskus saisi kampiversion haalittua, voisi Wilshire olla myynnissäkin. Vaan tuskin ihan lähiaikoina...

Huh, melkoiset kitarat! Sulla sitten on ihan oikeaa vertailupohjaa noihin reissue-malleihin (toisin kuin meikäläisellä, joka huutele speksien näennäisistä vääryyksistä). =)

Itselläni on ollut vintage Epiphone siellä listan kärkipäässä jo pidempään, mutta jostain syystä noita ei ole koskaan ollut tarjolla silloin kun on ollut rahaa ja pitänyt joku kitara ostaa. No, tilanteen pitäisi siltä osin parantua nyt, kun muut vermeet alkavat olla sellaisia että hetkeen ei tarvi päivittää.

p130
19.02.2010 10:47:11

Artist: Huh, melkoiset kitarat! Sulla sitten on ihan oikeaa vertailupohjaa noihin reissue-malleihin (toisin kuin meikäläisellä, joka huutele speksien näennäisistä vääryyksistä). =)

Lupaan raportoida heti, kun reissue osuu kouraan =)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti