Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelma Marshall JVM410H kanssa
1
Tappivanukas
14.02.2010 13:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli ostettua viime syksynä Marsun JVM410H ja tässä talven aikana on ilmennyt ongelmia. Sillon kun ostin toimi ihan ilman mitään vikoja mutta yhtäkkiä volume on ruvennut hiipumaan niin pahasti ettei vahvistimesta kuule yhtään mitään kun bändin kanssa soittaa. Pari kuukautta sitten toimi vielä niin että tunnin soittamisen jälkeen volume nousi sellaiselle tasolle että erottuu. Nyt vaikka soittaisi 4 tuntia ei kuule vieläkään mitään. Olen lämmittänyt putkia aina ennen soittoa noin 10min. Sen verran kun siitä ritilän läpi oon nähny niin kaikki putket kyllä näyttäis palavan. Itselläni ei ole minkäänlaista osaamista putki nuppien kanssa mutta olen epäillyt että vika olisi putkissa. Joten nerot kertokaa missä mahtaa vika olla. Kiitos.

artzie
14.02.2010 14:21:45

Tappivanukas: Tuli ostettua viime syksynä Marsun JVM410H ja tässä talven aikana on ilmennyt ongelmia. Sillon kun ostin toimi ihan ilman mitään vikoja mutta yhtäkkiä volume on ruvennut hiipumaan niin pahasti ettei vahvistimesta kuule yhtään mitään kun bändin kanssa soittaa. Pari kuukautta sitten toimi vielä niin että tunnin soittamisen jälkeen volume nousi sellaiselle tasolle että erottuu. Nyt vaikka soittaisi 4 tuntia ei kuule vieläkään mitään. Olen lämmittänyt putkia aina ennen soittoa noin 10min. Sen verran kun siitä ritilän läpi oon nähny niin kaikki putket kyllä näyttäis palavan. Itselläni ei ole minkäänlaista osaamista putki nuppien kanssa mutta olen epäillyt että vika olisi putkissa. Joten nerot kertokaa missä mahtaa vika olla. Kiitos.

Moi,

Muuta neuvoa e olei kuin että käytä vahvistin huollossa. Suosittelen Helsingin käpylässä olevaan M.H. Project -huoltoliikettä. Toi firma huoltaa marshalleja. Ne löytää vian jos siinä sellainen on. Mä olen huollattanut on marsuni siellä kahdesti.

Lilli
14.02.2010 14:44:13

Varmasti tuollainen vika menisi vielä takuukorjauksena?

But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
Christeraser
14.02.2010 20:19:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Takuuhuoltoon pam.
jussi1976
16.02.2010 11:54:50

Takuuseen vain. Marsun takuuhuollon ei pitäisi olla pikkumainen. Marsun potikat on ollut vähän kiikkeriä joskus. Tiedä sitten missä vika, potikassa vai missä?

"Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti