Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Music Man Sabre 2
1
justander
13.02.2010 00:06:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö keltään itseltään tai tuttavapiiristä kyseistä kitaraa.Itselläni on tällainen ruskea Sabre vuodelta-78 tai -79.Kitara on mielestäni yksi parhaista soittamistani kitaroista.Monipuoliset soundit passiivi/aktiivielektroniikan ansiosta.Tuntuu että kyseistä kitaraa on Suomessa aika vähän.Tehtiin muistaakseni vuosina 1978-1982.
Soittihan A Järvinenkin tällaisella 80-luvun vaihteessa keikoilla mm.Ruotsissa ja 10/80 levyllä.Ganes valokuvia Hurriganesista kirjassa on kuvia missä Albert soittaa Sabrella Tulivuorirokissa v.1980ja Ruotsin keikalta on myös kuva.Odotan mielipiteitä kyseisestä Leo Fenderin mallista innolla.

vesa.joutsen
11.05.2010 18:14:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on samanlainen. Musari. Hyvä peli on. Poistatin lakat kaulasta ja tilalle laitettiin hunjavaha. Mukavampi käteen. Olen joskus -80 tuunannut eloktroniikka ja nyt täytyis kai palauttaa alkuperäiseen kuntoon. Olen harkinnut, jos vaihtaisin Gibson les pauliin, koska Musaria en juuri käytä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti