Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkiliike.fi - kokemuksia?
1 2 3
hemoroidi
02.02.2010 19:08:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko minkälaisia kokemuksia tästä liikkeestä? Mielestäni ainakin hemmetin huonoja vastaamaan sähköposteihin.

Pistäkää tänne kaikki risut ja ruusut.

Klapp
02.02.2010 19:14:40

Risu. Ruusu. Riks raks.

"Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista." -David Mitchell: Pilvikartasto
zzy
02.02.2010 19:27:00

Mua himottais tilata tuolta joku hagström, suht edullisesti lähtis. Tai ainakaan mä en halvempiin oo törmänny. Esim. http://www.musiikkiliike.fi/index.php?target=products&product_id=33562 vs. nyt sit vaikka thomppa: http://www.thomann.de/fi/hagstrom_super_swede_flm_vb.htm Ei toki oo mitää satojen eurojen eroa, mutta halpojahan nuo on jo pohjimmiltaankin.

skebab
02.02.2010 19:35:15

hemoroidi: Onko minkälaisia kokemuksia tästä liikkeestä? Mielestäni ainakin hemmetin huonoja vastaamaan sähköposteihin.

Pistäkää tänne kaikki risut ja ruusut.

Ei ris ei ruus. Kaikki tilaukset on tullu perille, mutta ei välttämättä kauhian nopeasti... en sitten tiedä, syyttääkkö virmaa vai MH:a, minkä kautta kaikki niiden kuljetukset ainakin ennen meni.

Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
jorma antero
02.02.2010 20:27:36

itse olen tilannu 2 vahvistinta ja 2 kitaraa ja pari multipaavoa tuolta ja kaikki on toiminu joka kerralla kuin junanvessa.
maileihin ovat aina vastanneet ja toimitus on ollu joka kerta parinpäivän luokkaa eikai se siististi cool auto sen kauempaa oulusta turkuun aja:)
hinnat on tosiaan halpoja

Othoz
02.02.2010 20:43:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläkin löytyy vain positiivisia kokemuksia ko. liikkeestä. Halpaa, kaupan teko on asiallista, samoin palvelu. Ja kuten tuossa edellä mainittiinkin, maileihin vastataan nopeaa. Suosittelen lämpimästi!

"If you are nerd, play nerd music" - Devin Townsend
skebab
02.02.2010 20:56:57

jorma antero: itse olen tilannu 2 vahvistinta ja 2 kitaraa ja pari multipaavoa tuolta ja kaikki on toiminu joka kerralla kuin junanvessa.
maileihin ovat aina vastanneet ja toimitus on ollu joka kerta parinpäivän luokkaa eikai se siististi cool auto sen kauempaa oulusta turkuun aja:)
hinnat on tosiaan halpoja

Mulla on tosiaan joskus ollu naftat vähän jäässä - tai siis siinä EB:ssa, joka on mulle kuskannut. Hintataso on kyllä ollut erittäin kohillaan, eli mielummin tuolta tilaa kuin tommyilta tai frizeiltä

Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
Minushuman
02.02.2010 21:13:23

Hyvin on toiminut mullakin. No worries!

"And there goes the Challenger, being chased by the blue, blue meanies on wheels. The vicious traffic squad cars are after our lone driver, the last American hero, the electric centaur, the, the demi-god, the super driver of the golden west!"
Dacatch
02.02.2010 21:15:00 (muokattu 02.02.2010 21:15:22)

Nettikaupan kautta en ole tilannut mitään, mutta ihan kivijalkaliikkeessä asioin useinkin kun Kokkolan suunnalla vielä asuin. Hinnat kohdillaan ja varsinkin Juhan kanssa kauppaa teki oikein mielellään.

"Footswitch - Alternately turns the effect on or off each time it is depressed."
Othoz
02.02.2010 21:26:49 (muokattu 02.02.2010 21:35:53)

Dacatch: varsinkin Juhan kanssa kauppaa teki oikein mielellään.

Totta, itse asioin mieluiten Juhan kanssa mikäli liikkeessä sattuu olemaan paikalla.

Satu ja Tuija
02.02.2010 21:37:18 (muokattu 02.02.2010 21:42:51)

Onko jollain firmalla oikeesti tommonen nimi...Musiikkiliike!?
Vittu siel on varmaan mietitty että ne jurpot googlettaa ihan homona musiikkiliikkeitä...vai onks toi joku puolue? Häh? Oon ihan pihalla äs usual-
Edit: Laitan tän ettei taas..
;)

Ziggy Bubba
02.02.2010 21:43:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satu ja Tuija: Onko jollain firmalla oikeesti tommonen nimi...Musiikkiliike!?

Eikös Stadissa ollut jokunen vuos sitten mesta nimeltään Musiikkikauppa.fi :)

(Siis Helsingin musiikin tilalla jonkun hetken... Tuolta ostin itelleni aikoinaan aktiivimonitorit - konkassa taitaa olla firma.)

The Crookmachine Project
Vladi
02.02.2010 21:46:23

Vittu siel on varmaan mietitty että ne jurpot googlettaa ihan homona musiikkiliikkeitä...vai onks toi joku puolue? Häh? Oon ihan pihalla äs usual-

Vähennä niitä sieniä, niin kaikki on hyvin. Eiku hä?

Kyllä se siitä.
Othoz
02.02.2010 21:46:28 (muokattu 02.02.2010 21:46:48)

Edit: Laitan tän ettei taas..
;)

Itseasiassa sehän on Kokkolan Laitevälitys Oy. Tiedä sitten mistä johtuu on hölmö osoite.

Edit: ;)

sepisti
02.02.2010 21:50:25

Meikäläinen tilas tuolta Zoomin H4n:n viime kevänää. Hinta oli kohdallaan. Soitin ensin liikkeeseen ja varmistin tavaran saatavuuden. Laitoin netissä tilauksen menemään. Seuraavana aamuna oli paketti kourassa. Asia meininki.

Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Satu ja Tuija
02.02.2010 21:50:42 (muokattu 03.02.2010 02:29:04)

Othoz: Itseasiassa sehän on Kokkolan Laitevälitys Oy. Tiedä sitten mistä johtuu on hölmö osoite.

Edit: ;)

No siinähän se selitys tuli. Ja kyl mä sen tiesin, (varsin leppoisaa jutustelua oli tuo sinne päin) on vaan hauskaa ärsyttää näitä kiimaisia pissiksiä. :D

Veri
03.02.2010 00:05:41

Ei valittamista. Kaikki toimii niinkuin pitääkin.

Tosin yhden efektipedaalin saapumisessa kesti n. kolme viikkoa, mutta se ei välttämättä ole liikkeen vika.

Juicy
03.02.2010 03:28:58 (muokattu 03.02.2010 03:33:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoltapa ne ensimmäiset soittimet on hankittu, eivätkä välttämättä jääneet viimeisiksi. =)

Hyvään hintaan Ibanezeja, on ainakin ollut. Nykyhinnoista en ole niin perillä, enkä jaksa tarkistella.

E: Vähän on ollut samoja kokemuksia s-posteihin vastailussa täälläkin, siis eivät oikein innokkaasti vastaile. Puhelimella saa kyllä kiinni aina, ettei se mikään ongelma ole (ainakaan mulle).

"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
Kidi
03.02.2010 14:20:06

Joo paljon on tavaraa netissä, mutta liikkeessä ei mitään. perus mahtavaa nettikauppaa, tavara on kyllä asiallisissa hinnoissa netissä, mutta toimitus todella hidasta. Eli varmaan kun joku tekee tilauksen niille netin kautta, niin ne tilaa sen maahantuojalta. Liikkeessä olen kerran käynyt ja oli todella pieni, eikä paljoa musiikkitavaraa esillä..

Juicy
03.02.2010 17:41:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liikkeessä olen kerran käynyt ja oli todella pieni, eikä paljoa musiikkitavaraa esillä..

Onkohan tästä kauankin? Viimeksi kun kävin hyllyt ja lattiat oli niin täynnä tavaraa ettei sekaan meinannut mahtua... Seinät täynnä vahvistimia ja kitaroita, tosin takana rumpuosastolla ei kyllä paljoa ollut kamaa. Pieni akustinen- ja sähkösetti oli pystyssä, ja peltejä jonkin verran esittelytelineillä. HW:a taisi olla vähän enemmän...

"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti