Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 7-kielistä
1 2 3 4 5 6
Evergrey
30.01.2011 22:37:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun ostin ekan Schecterin seiskan pari vuotta sitten en ole sen jälkeen edes koskenut 6-kielisiin enää kuin satunnaisesti. Tuntuvat ihan rimpuloilta tyttöjen kepeiltä.
 
nakedzen
30.01.2011 22:45:10 (muokattu 30.01.2011 22:45:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä että onko aloittaja jo keppinsä hommannut, mutta itseä ainakin himottaa tuo Peaveyn PDX Devin Townsend signature, hinta näköjään jotain tonnin pintaan kun tulee markkinoille.
 
http://www.peavey.com/news/article. … tion/view/id/456/cat/1/20101401.cfm
Harris
30.01.2011 22:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katos vaan. Ihan näppärän näköinen seiska vee. Olis buoeno päästä kokeilemaan.
 
El_Jyrkkä
02.02.2011 09:08:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään mitään kokemuksia tosta Cort evl -z47:sta? oon ostamassa seiskaa, ja vaikuttais ihan pätevälle vaihtoehdolle tuon Ltd Viper 417:n lisäksi, jos Cortiin vaihtaa mikit, (passiivaista aktiiveiksi) hintakin pyörinee samoissa lukemissa?
 
Toki jos joltakulta löytyy ko. keppi käytettynä niin toki saa tarjota ;)
 
Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa sorrettais enää homoja teinioravia.
Laupias Tuoni
02.02.2011 10:41:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

El_Jyrkkä: Onko kellään mitään kokemuksia tosta Cort evl -z47:sta? oon ostamassa seiskaa, ja vaikuttais ihan pätevälle vaihtoehdolle tuon Ltd Viper 417:n lisäksi, jos Cortiin vaihtaa mikit, (passiivaista aktiiveiksi) hintakin pyörinee samoissa lukemissa?
 
On. Mulla on tuollainen kolmoskitarana ja siinä on mielestäni hinta-laatusuhde kohdallaan. Olen parit bänditreenit ja muutamat kotidemot tuolla soitellut ja saanut ihan ok soundit jopa noilla vakiomikeillä. Käyttökokemukset ovat siis aika rajalliset vielä, mutta olen ihan tyytyväinen.
 
Viper 417:sta ei ole kokemusta, mutta vanhempaa versiota 407:a olen soitinliikkeessä kokeillut. Oli muuten hyvä, mutta aivan hirveän kaulapainoinen. Kaulaprofiili oli hieman pyöreämpi kuin Cortissa, vaikkei tuo Cortkaan ihan tikku ole, kuten esim. Ibanezin wizard.
 
Migo
02.02.2011 11:36:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nakedzen: En tiedä että onko aloittaja jo keppinsä hommannut, mutta itseä ainakin himottaa tuo Peaveyn PDX Devin Townsend signature, hinta näköjään jotain tonnin pintaan kun tulee markkinoille.
 
http://www.peavey.com/news/article. … tion/view/id/456/cat/1/20101401.cfm

 
Millonkohan tuo Devy-sigu tulee kauppoihin?
Oishan tommonen seiskana ihan vtun komee.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «