Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Carvin putkikombo 50 W
1
Ari64
24.01.2010 01:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tosi hyvä ja maukas saundinen putkikombo tarjolla. Se on hyvä mutta tällä hetkellä on vähän liikaa tehoja. Haluan pinempi tehosen styrkkarin. Olen ajatellut ostaa FENDER SUPER CHAMP XD. Se on 15 wattinen kone. Siinä on niitä vahvistinmallinnuksia ja 16 DSP-efektiä. Onko kellään kokemusta ko. vehkeestä?
Kannataako ostaa? Hinta ei oo paha. Thomannille vajaa 300 ekee?

Antti1
24.01.2010 01:19:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari64: Mulla on tosi hyvä ja maukas saundinen putkikombo tarjolla. Se on hyvä mutta tällä hetkellä on vähän liikaa tehoja. Haluan pinempi tehosen styrkkarin. Olen ajatellut ostaa FENDER SUPER CHAMP XD. Se on 15 wattinen kone. Siinä on niitä vahvistinmallinnuksia ja 16 DSP-efektiä. Onko kellään kokemusta ko. vehkeestä?
Kannataako ostaa? Hinta ei oo paha. Thomannille vajaa 300 ekee?

Olisko ketjun otsikkona ollut kuitenkin parempi olla Fender Super Champ XD, jota aihekin käsittelee?

Muusikoiden.netin etusivun kautta pääset torille, jossa voit koittaa myydä tuota comboasi: http://muusikoiden.net/tori/ Keskustelupalstoilla ei myynti-ilmoituksia sallita, moderaattorit poistavat ne.

Mutta itse asiaan: hyvä laite hintaisekseen. Kannattaa käyttää hakua, sillä löytyy varmasti keskustelua aiheesta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti