Muusikoiden.net
06.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teleen uutta tallamikkiä
1
McLeach
15.01.2010 23:46:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät saundit on nykyäänkin vintage sc mikeillä mutta olisi tarkoitus saada lisää puhtia särösaundiin. Nykyisillä rankemmat riffit meinaa mennä aika piereviksi säröllä kuin säröllä ja olen ajatellut vaihtaa tallamikin tilalle sc kokoisen humpparin (kun ei tietenkään varaa les pauliinkaan ole). Ideana olisi että ääni paksunisi ja siitä saisi hyvän lead saundin mutta silti pilaamatta kitaran oivaa keskiasentosoudia. Onko toteutettavissa? Mielellään en kuitenkaan tuosta telesaundista luopuisi. Mikä mikki ajaisi asiansa?

Tinippa84
17.01.2010 20:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiskohan Duncanin Quarter Pound?

http://www.seymourduncan.com/produc … ster/progressive/quarter_pound_f_1/

Retaliation Syndicate - Thrash/Death
LaMotta
17.01.2010 21:34:22 (muokattu 17.01.2010 21:57:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Steel-pole.

http://www.custom-sounds.com/epages … oducts/15013/SubProducts/15013-0001

Lähenee soundiltaan p-mikkiä. Olen ihmetellyt kun näistä ei juuri mitään tiedetä. Hintako syynä? Itsellä on soitinrakentajan tekemä satsi teleen ja olen kovasti tykännyt. Räikeydestä ei ole tietoakaan, mutta ykskelasen klangi kuuluu selvästi. On tehoa Keskiäänialue voimistuu. Attackia ja dynamiikkaa tulee reippaasti lisää. Voipi tosin olla että jos tuon laittaa pelkästään tallaan, niin sen jälkeen kaulamikki kuulostaa ponnettomalta. Mutta sittenhän se saa balanceen kun pistaa steel-polen myös kaulaan.

Gibson Les Paulin ja Fender Stratocasterin tärkein ero on siinä, että Stratocaster palaa kuumemmalla liekillä, mutta Les Paul palaa pitempään - Hikipedia
vänkylä
17.01.2010 22:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeile joko SD:n Lil Screamin demon tai saman puljun Little 59,toimii.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti