Muusikoiden.net
10.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar series one 45
1
vänkylä
15.01.2010 11:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut laittaa itselleni tuollaisen Blackstarin 45 wattisen combon ja kyselisin käyttäjiltä kokemuksia vahvistimesta.Minulla oli tuommoinen HT-5 vähän aikaa ja tykkäsin sen särösoundista todella paljon.Onko tuossa 45 wattisessa combossa samanlainen särösoundi kuin HT-5:ssa?Entäs puhdas soundi ja sen erillaiset moodit?Mitä kaikkea ohjataan mukaan tulevalla footswitchillä?Niin ja olen käyttänyt hakua mutta haluaisin kommentteja sellaisilta joilla tuosta on kokemuksia,kiitos.

P-man
15.01.2010 11:52:21

Testaamaan en tuota vielä ole päässyt, mut arvoisteluissa saanut paljon kehuja.
Elokuun Guitarist lehdessä kyseinen combo sai "Guitarist Gold" tunnustuksen, minkä samassa lehdessä sai myös Mesan Mark v combo.
Iteänikin kiinnostaisi kuulla kommentteja niiltä, jotka on tuolla soittanut.
Mark v combo on mulla ykkös vaihtoehtona, mut Blackstarissa houkuttelee halpa hinta.

duc
15.01.2010 12:10:10

Kallishan tuo on, etenkin kun koreassa valmistettu. Soundi ei käsittääkseni ole saman tyylinen kuin HT-5:ssä, onko se sitten huono vai hyvä asia :)

Blackstarilta on tulossa HT Venue -sarjan vahvistimia, joissa hinta on käsittääkseni järkevämmällä tasolla, ja soundit ovat lähempänä HT-5:a: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/index.html
Pluto
15.01.2010 12:57:47

Guitar Playerista tuli Editor's Pick, sikäli kuin se jotain merkitsee.

Itse olen tuota 100-wattista nuppia soitellut. Särökanava kuulosti hunajaiselta, aivan täydellinen AC/DC -soundi.

En kuitenkaan tiedä, oliko vahvistimessa jotain vikaa. Piti nimittäin kovaa taustakohinaa, ja mökää ei tuntunut lähtevän läheskään niin paljoan kuin voisi olettaa.

Dillon, you son of a bitch!
vänkylä
15.01.2010 15:47:20

duc: Kallishan tuo on, etenkin kun koreassa valmistettu. Soundi ei käsittääkseni ole saman tyylinen kuin HT-5:ssä, onko se sitten huono vai hyvä asia :)

Onko noin että on Koreassa valmistettu,itellä semmonen kuva et Briteissä ois toi tehty.Ainaskin tässä on samanlainen ISF säädin (britti-jenkki soundi) kuin HT-5:ssa niin siitä mä päättelin et se särösoundi ois samankaltainen..?

duc
15.01.2010 16:20:10

vänkylä: Onko noin että on Koreassa valmistettu,itellä semmonen kuva et Briteissä ois toi tehty.Ainaskin tässä on samanlainen ISF säädin (britti-jenkki soundi) kuin HT-5:ssa niin siitä mä päättelin et se särösoundi ois samankaltainen..?

Kyllä kaikki viittaa siihen että on koreassa valmistettu. Niissä kyllä lukee se "Designed in UK" tai jotain vastaavaa, mutta se vaan kertoo että vahvistimen suunnittelutyö on UK:ssa tehty.

Series Onessahan on viisi etuasteputkea, kun HT-5:ssä on yksi. Ja muutakin eroavaisuuksia on... en ole itse S1:a testannut, mutta mitä olen lukenut niin siinä pitäs olla ihan omanlaisensa soundi.
vänkylä
15.01.2010 16:34:23

duc: Kyllä kaikki viittaa siihen että on koreassa valmistettu. Niissä kyllä lukee se "Designed in UK" tai jotain vastaavaa, mutta se vaan kertoo että vahvistimen suunnittelutyö on UK:ssa tehty.

Series Onessahan on viisi etuasteputkea, kun HT-5:ssä on yksi. Ja muutakin eroavaisuuksia on... en ole itse S1:a testannut, mutta mitä olen lukenut niin siinä pitäs olla ihan omanlaisensa soundi.

Onko tuo HT-5:n tehty Koreassa?Joko alkaa vahvistimen kuin vahvistimen tekomaa olla tänä päivänä Korea tai joku muu halpa tuotanto maa? Tietysti sama kait missä se on tehty jos se vaan on tehty kunnolla,kestää ja soundi on kohdallaan mutta aina se vaan pistää miettimään...

duc
15.01.2010 16:47:26

vänkylä: Onko tuo HT-5:n tehty Koreassa?Joko alkaa vahvistimen kuin vahvistimen tekomaa olla tänä päivänä Korea tai joku muu halpa tuotanto maa? Tietysti sama kait missä se on tehty jos se vaan on tehty kunnolla,kestää ja soundi on kohdallaan mutta aina se vaan pistää miettimään...

Juu, koreassa on HT-5 tehty myös. Siinähän se kyllä näkyy hinnassakin. Mutta kun Series Onella on hintaa enemmän kuin vaikka briteissä valmistetuissa Orangeissa ja Marshalleissa, niin jossain on jotain vialla :)
Grugi
15.01.2010 17:11:58

Jotenkin toi ihmettely että onko joku tehty kiinassa, koreassa jne alkaa puuduttamaan, kyllä se vaan niin on että sielläkin osataan tehdä ihan laatua.

SDMF
aristoteles666
15.01.2010 17:13:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Jotenkin toi ihmettely että onko joku tehty kiinassa, koreassa jne alkaa puuduttamaan, kyllä se vaan niin on että sielläkin osataan tehdä ihan laatua.

varsinkin kun se oli hyvä laite ennen kuin ihmiset kuulivat että tehty muualla kuin englannissa

Grugi
15.01.2010 17:19:10

aristoteles666: varsinkin kun se oli hyvä laite ennen kuin ihmiset kuulivat että tehty muualla kuin englannissa

Joillekkin se valmistusmaa merkkaa enemmän kun toisille. Sama missä tehty jos laite toimii, toki sitä sontaa tulee kaukomailta mutta kyllä sitä tehdään täällä euroopassakin.

SDMF
vänkylä
15.01.2010 22:22:11

Grugi: Joillekkin se valmistusmaa merkkaa enemmän kun toisille. Sama missä tehty jos laite toimii, toki sitä sontaa tulee kaukomailta mutta kyllä sitä tehdään täällä euroopassakin.

Täysin samaa mieltä.Se taitaa olla vanhaa ajattelumallia että jos siinä lukee made in hongkong tai vastaavaa niin se on sutta ja sekundaa.Kuitenkin sellainen tunne on jäänyt et jos se on tehty halpaa työvoimaa käyttäen niin se ei voi olla muuta kuin kertakäyttö tavaraa ja sitä mutua on vaikeaa muuttaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti