Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Thomanin Cyberstoresta ostaminen
1
Guitar_Miller
11.01.2010 16:19:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemusta Thomanilta ostamisesta http://www.thomann.de/fi/index.html … d=095d80773824812ba624ccca7d721eca? Mm. Kitaran ostamisesta sieltä. Kun tämähän ei ole suomalainen ja vähän pelottaa kaikki postitukset yms..

Tande
11.01.2010 16:22:26

Pelko on turhaa. Kauppa on erittäin luotettava.

In Rock.
kiriminni
11.01.2010 16:26:45

Kuukausi sitten kitara 3v takuulla.Toimii ja tuttu posteljooni toi kotiovelle asti.

Living in a bear cage. Born free then caged.
Roki
11.01.2010 16:42:41

Joka vuosi on tuolta jotain tullut tilattua sitten vuodesta 2004. Eikä ole vielä mitään pelättävää tullut vastaan.

Been there - done that - don't ask.
trih
11.01.2010 16:47:36

Monta kertaa oon tilannu ja hyvin toiminu. Ite olen laiskana käyttäny postiennakkoa. Nykyään siis upsin kuski tuo tavarat kotiovelle ja käteisellä (tasaraha, ei vaihtorahoja kuskeilla) maksetaan.

Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Midrange
11.01.2010 16:53:10 (muokattu 11.01.2010 16:56:29)

Thomannille ne omatkin rahat on menny jo pitkään. Ei tartte käydä läpi tinkimisprosessia suomalaiskaupoissa ja palautuksetkin onnistuu hyvin. Plus tuo kolmen vuoden takuu on pirun kätevä. Ei voi kuin suositella.

Vielä kun saatais Eurooppaan Musicans Friendin kaltainen jenkkikauppa yhtä halvoilla hinnoilla

Ps. Elä välitä kirjoitusvirheistä. En oo korjaamassa
Guitar_Miller
11.01.2010 17:23:18

Jos tuotteessa on esim 30 päivän palautus oikeus niin miten se sitten toimii. Jos sen tuotteen lähetys voi kestää sen pari kuukautta mahdollisesti.

Jucciz
11.01.2010 17:28:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guitar_Miller: Jos tuotteessa on esim 30 päivän palautus oikeus niin miten se sitten toimii. Jos sen tuotteen lähetys voi kestää sen pari kuukautta mahdollisesti.

Palautuspäivämäärähän on se, milloin lähetät vehkeen takaisin, ei se, milloin se saapuu Thomannille. Postin/kuljetusfirman dokumenteista kyllä käy ilmi, milloin tuote on jätetty palautettavaksi. Reiluuden nimissä tuotteiden vastaanottamispäivähän lienee se, jolloin paketti on toimitettu sulle.

trih
11.01.2010 18:23:06

Guitar_Miller: Jos tuotteessa on esim 30 päivän palautus oikeus niin miten se sitten toimii. Jos sen tuotteen lähetys voi kestää sen pari kuukautta mahdollisesti.

Sieltä kannattaa tilata tavaraa joka on varastossa. Ei sun kannata tilata tavaraa jonka toimituspäivästä ei ole tietoa. Teet sen tilauksen sitten vasta kun se tavara on heillä toimitettavissa. Siellä on erittäin selkeät merkinnät onko tavara varastossa vai ei.

Itse olen tilannut pelkkää varastosta löytyvää ja viikossa on tavarat tulleet.

Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Comenciante
11.01.2010 19:27:34

Joo on tuo paikka luotettava, oon itsekkin ostanut tuolta kaikennäköstä ja aina on toiminut paremminkin kuin junan vessa.

Pluto
11.01.2010 19:41:37

Todetaan vielä, että ainakin omalla kohdallani ei-hyväksi havaitun tuotteen palauttaminen sujui todella vaivattomasti, kunhan vaan jaksoi muutaman sähköpostin kirjoittaa. Thomannin asiakaspalvelu on hyvää.

Dillon, you son of a bitch!
HTMono
11.01.2010 19:44:50

Pluto: Todetaan vielä, että ainakin omalla kohdallani ei-hyväksi havaitun tuotteen palauttaminen sujui todella vaivattomasti, kunhan vaan jaksoi muutaman sähköpostin kirjoittaa. Thomannin asiakaspalvelu on hyvää.

Ja taitaa olla kaikenlisäksi nykyisin myös suomeksi.

Fake Noir --- If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
Antti1
11.01.2010 19:47:51

heikkimononen: Ja taitaa olla kaikenlisäksi nykyisin myös suomeksi.

On ollut jo aika pitkään. Siitä asti ainakin, kun vuonna 2002 mä sinne ensimmäisen kerran rahojani lähettelin.

Sell the kids for food, weather changes mood.
Jucciz
11.01.2010 21:22:19

Antti1: On ollut jo aika pitkään. Siitä asti ainakin, kun vuonna 1998 mä sinne ensimmäisen kerran sähköpostia lähettelin ja Boss GT-5:n tilasin. Säästin 1400 markkaa verrattuna lähimmän musakaupan hintaan (5700 mk vs. 4300 mk), iso summa lukiolaispojalle.

Andy Six
12.01.2010 11:41:41 (muokattu 12.01.2010 12:48:28)

Hyvin tuolla hommat toimii...Kaksi kitaraa oon palauttanutkin,ja molemmat haki ups kotiovelta ja rahat ilmesty tilille muutamaa päivää sen jälkeen,kun paketti saapui thomannille...Ei mitään pahaa sanottavaa ja tilattua on tullut kymmenisen kertaa....Palautukseni johtui "ei oo mun kitara" syystä,ei niissä vikaa ollut...

Rämppy
12.01.2010 13:32:00

Hyvät on kokemukset ko. kaupasta. Ei kaikkein halvin nettikauppa, mutta asiakaspalvelu on hyvää sekä toimitukset täsmällisiä ja nopeita, mikäli tuotetta on varastossa. Myöskään palautusten kanssa ei ole ollut ongelmia.

En sitten malttanut olla sanomatta.
Raist
12.01.2010 15:30:26

Ihan hyvä kauppa. Asiakaspalautukset toimi mulla viimeksi loistavasti kun midi-kiipparin laitoin takasin liikkeeseen, muuten on tullut tuotteet mukavasti kotiovelle.

JeKo
12.01.2010 16:18:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin pelittää, ei muuta kun tilaus sisälle. Varastossakin tuntuu olevan aina hyvin tavaraa. 20 euron postikulut vaan kirpaisee, jos laittaa vähän pienemmän tilauksen menemään, joten kantsii aina tilausta tehdessä miettiä mitä roinaa vois tarvita jo seuraavallakin viikolla.

Instrumentaalikitarointia Mikseri
Bilemeininkiä Tsekkaa ulos!
Krister
12.01.2010 20:48:45

Kanta-asiakas olen minäkin. Ongelmia ei ole vuosien mittaa ollut.

Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti