Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aktiivista passiiviin
1
nahkahuppu
09.01.2010 19:33:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt saa aktiivi pössäkkä riittää, ja aika palata perusasioiden ääreen.
Mun kepissä on tehdasasennetut aktiivimikit. haluan ne pois poikkeen ja passiivit tilalle. ajattelin sen tehdä muun "vuosihuollon yhteydessä" ja paljonhan se purattaa.
nythän kepissä on toimiva ja nätisti tehty piuhoitus yms. joten voisi kuvitella että vain juottaisi uudet mikit vanhoihin piuhoihin ja homma selvä? Vai onko? Tarvitseeko esim potikoita tämän operaation yhteydessä vaihtaa jos pitää niin mihin? Onko muuta huomioitavaa? jos joutuu osaa vaihtamaan niin arvelin tehdä johdotukset uusiksi myös.
Mistä saisi kuvat kuinka kytketään 2 humpparia 3 asentoiseen valitsemeen ja 2x volaan sekä 1x toneen? Tuleeko väliin konkkaa,diodia,regulaattoria,lediä tai muuta settiä? ja sit hyvät ja halvat passiivi mikit metal hommiin. Tallaan tarviin hyvän särö mikin. Sellast.

gemisti
09.01.2010 19:39:10 (muokattu 09.01.2010 19:40:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.seymourduncan.com/suppor … chematics.php?schematic=2h_2v_1t_3w

edit. ja tuolta lisääkin jos ei ole vielä varma mitä laittaisi.

http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/

she sounds like a bag of cats
s8na
09.01.2010 19:54:54 (muokattu 09.01.2010 19:55:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten noista schemoista huomaat, potikat joudut vaihtamaan. Passiiveissa pitää olla myös maadoitusjohto, jota aktiivipiirissä ei välttämättä ole.

Olen itse kerran tollasen homma tehny ja samalla vaihettiin kondensaattorit, en muista oliko ne toista kokoa vai halusiko "asiakas" vain paremmat samalla kerralla.

All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver
Insane Kane
09.01.2010 20:23:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Kuten noista schemoista huomaat, potikat joudut vaihtamaan. Passiiveissa pitää olla myös maadoitusjohto, jota aktiivipiirissä ei välttämättä ole.

Olen itse kerran tollasen homma tehny ja samalla vaihettiin kondensaattorit, en muista oliko ne toista kokoa vai halusiko "asiakas" vain paremmat samalla kerralla.

Konkka vaihdetaan pienemmäksi, 0.1uF -> 0.022uF

Ei sen tarvitse olla iso vika, jos se on päässä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti