Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelma Jackson Ps2 Floyd Rosen kanssa
1
Mechanix
04.01.2010 02:21:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ongelmana on se että Floyd rosestani on että kampeni on alkanut vemppaamaan ja irrotin koko tallan kitarasta ja huomasin että se johonka kampi kierrätään kiinni on ''hajonnut'' eli näyttääkuin siitä olisi mennyt kierteet se ei kyllä lähde irti vetämällä mutta vemppaa niin että kammenkäytöstä ei tule yhtään mitään Olisiko mitään Kotikonstia Korjata Tätä itse kokeilin Pikaliimata jolla se pysyi Parisen päivää kuin se irtosi Muutama kaveri on heittänyt läpällä että hitsaase kiinni ja haluasin kuulla olisiko teillä apuja ongelmaani ettei tarvi hitsaamaan floikkaa kasaan Kiitoksia etukäteen :)

Jackson On äijän Merkki
pick 86
04.01.2010 05:11:10 (muokattu 04.01.2010 05:19:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kampeni on alkanut vemppaamaan
okei joo huono vitsi..:)

Eli se kierreholkki on menny.. eikös tossa uuden kammen mukana se tule mukana??
http://www.beatman.fi/product_details.php?p=1809
eli ei kallis inventointi..

eli tossa on tuo uusi holkki mikä kiristetään tallaan kiinni pohjasta ja kammessa näyttäis olevan valmiina se vastakappale..

tosin ihmettelen miksi olet purkanut koko tallan irti kitarasta jotta olet tuohon törmänny.. pitäisihän sen kierreholkin vatkata siinä näkyvästi jo pelkän kammen irroittamisen jälkeen.. mulla kun alkaa notkua tuo osa niin olen kiristänyt sen sieltä pohjasta kuusioavaimella..

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti